کد خبر : 150642
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 دی 1398 - 11:59
-

سوهان به دنبال حفظ شانس صعود و شگفتی سازی !

سوهان به دنبال حفظ شانس صعود و شگفتی سازی !

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دور رفت مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میزبان گیتی پسند اصفهان شد. با پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مرحله اول و اصلی، تیم‌های برتر وارد مرحله حذفی می‌شوند و از روز پنج شنبه ۲۶ دی ماه مسابقات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دور رفت مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میزبان گیتی پسند اصفهان شد.

با پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مرحله اول و اصلی، تیم‌های برتر وارد مرحله حذفی می‌شوند و از روز پنج شنبه ۲۶ دی ماه مسابقات خود را در این مرحله برگزار می‌کنند.

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم که به عنوان تیم هفتم جدول رده بندی، جواز حضور در مرحله حذفی را به دست آورد باید با تیم رده دومی گیتی پسند اصفهان پیکار کند و بر اساس برنامه اعلامی از سوی کمیته فوتسال، در بازی رفت میزبان خواهد بود.

بدین ترتیب تیم‌های سوهان محمد سیما و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ روز پنج شنبه ۲۶ دی در سالن شهید حیدریان قم با هم روبرو می‌شوند و نماینده قم تلاش می‌کند در این مرحله با کسب نتیجه مقبول در بازی رفت، امید خود را برای دیدار برگشت حفظ کند.

تیم برنده مجموع دو بازی رفت و برگشت سوهان محمد سیما و گیتی پسند، جواز حضور در جمع ۴ تیم پایانی لیگ برتر فوتسال را به دست می‌آورد در حالی که سوهان محمد سیما سال گذشته موفق به صعود به این مرحله شد و در نیمه نهایی مغلوب مس سونگون شد.

در لیگ امسال، تیم سوهان محمد سیما در بازی رفت در قم با گیتی پسند اصفهان مساوی کرد و در بازی برگشت با وجود نمایشی قابل توجه مغلوب حریف اصفهانی شد و اکنون امیدوار است شگفتی ساز مرحله حذفی لقب گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.