کد خبر : 154084
تاریخ انتشار : جمعه 19 اردیبهشت 1399 - 15:59
-

عسگری:با این اوضاع بازی فینال باز هم به تعویق خواهد افتاد/برگزاری پلی‌آف جذابیت خاصی در لیگ ایجاد می‌کند

عسگری:با این اوضاع بازی فینال باز هم به تعویق خواهد افتاد/برگزاری پلی‌آف جذابیت خاصی در لیگ ایجاد می‌کند

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون گفت: تیم‌‌های فوتسال آسیایی در حال پیشرفت هستند و برای دستیابی به جایگاه ایران تلاش می‌‌‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا عسگری در مورد آخرین وضعیت خود در تیم فوتسال مس سونگون و عدم برگزاری فینال لیگ برتر در سال۹۸ اظهار داشت: متاسفانه بیماری کرونا تمامی امور کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است و من هم مثل سایر بازیکنان دیگر به صورت انفرادی تمرینات خودم را انجام می‌دهم و در حال حاضر به همراه یکی از دوستان تمرینات هوازی و کار با توپ را در سالن انجام می‌دهم و خداراشکر شرایط بدنی خوبی دارم.

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور  فینال لیگ برتر سال گذشته که قرار بود بین تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند برگزار شود  فعلا برگزار نشده. عده ای معتقدند که فینال باید به صورت تک بازی انجام شود. سازمان لیگ نباید فینال را به صورت تک بازی برگزار کند. دو تیم زحمات زیادی کشیده اند تا در این مرحله حاضر شوند، فینال باید طبق برنامه ریزی گذشته برگزار شود.

بازیکن مس سونگون تصریح کرد: روند نزولی آمار مبتلایان به این بیماری طی هفته گذشته ما را برای برگزاری فینال بسیار امیدوار کرده بود اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور نمی شود انتظار داشت مردم در خانه بمانند و به سر کار خود نروند همین موضوع روند نزولی مبتلایان را صعودی کرده است که متاسفانه با این اوضاع بازی فینال باز هم به تعویق خواهد افتاد.

عسگری همچنین در مورد برگزاری پلی اف گفت:  برگزاری پلی‌آف جذابیت خاصی در لیگ ایجاد می‌کند، با این سبک برگزاری تمام تیم ها تا آخرین لحظه امیدوار هستند و برای موفقیت تلاش می‌کنند اما باتوجه به فشردگی بازی‌های تیم ملی و شرایطی که این بیماری ایجاد کرده است به نظر بنده فصل آینده پلی‌آف برگزار نشود، بهتر است.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم‌‌های آسیایی در حال پیشرفت هستند و برای دستیابی به جایگاه ایران تلاش می‌‌‌کنند، اما با توجه به پتانسیلی که تیم ملی دارد قطعاً می‌توانیم در مسابقات آسیایی نتایج گذشته را تکرار کنیم. البته بدون انجام بازیهای تدارکاتی کار دشوار می شود امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که تیم ملی بازی‌های دوستانه خوبی داشته باشد در پایان برای تمامی جامعه فوتسال و مردم ایران آرزوی سلامتی می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.