کد خبر : 154213
تاریخ انتشار : جمعه 26 اردیبهشت 1399 - 13:31
-

لیگ فوتسال یا لیگ محلات؟

لیگ فوتسال یا لیگ محلات؟

برخی اتفاقات در فوتسال ما را یاد لیگ محلات می اندازد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با بیان اینکه نیازی به حفظ تیم‌هایی که مشکلات مالی دارند در لیگ برتر نیست، تصریح کرد:ما لیگ را به‌صورت محلات برگزار می‌کنیم. اگر تیمی ضمانت یک میلیارد تومانی بگذارد، نه جرأت دارد بازی‌ها را رها کند، نه جرأت دارد که پول بازیکنانش را پرداخت نکند. برای عبور از این شرایط باید به سراغ اسپانسرهایی برویم که شرایط مالی خوبی دارند. هشت تا ۹ تیم دسته اولی می‌خواهند به لیگ برتر بیایند. چه اصراری است تیم‌هایی که وضعیت مالی بدی دارند و از طرف مسئولان استان خود حمایت نمی‌شوند، در لیگ برتر بمانند؟ چنین تیم‌هایی می‌توانند به رده‌های پایین‌تر بروند که به توانایی مالی کمتری نیاز دارد. متأسفانه بعضی از تیم‌ها اصلاً به شهر میزبان سفر نمی‌کنند. به هر کسی این شرایط را بگویید، می‌گوید این مسابقات در سطح محلات یا روستا بوده است و نمی‌دانند متعلق به لیگ برتر کشوری است که در جایگاه ششم رده‌بندی جهان است.شمس در مورد زمزمه‌هایی مبنی بر شرکت یک تیم تهرانی با شرایط مالی مناسب در لیگ برتر فصل آینده خاطرنشان کرد: فقط بچه‌های فوتسال دلسوز این رشته هستند و با اسپانسرها صحبت می‌کنند. وحید شمسایی خیلی تلاش می‌کند باشگاهی را در تهران متقاعد کند تا در فوتسال سرمایه‌گذاری کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.