کد خبر : 154240
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1399 - 11:18
-

کاپیتان بارسلونا:مهمترین بحث سلامتی است/کمترین چیزی که برای من اهمیت دارد قهرمانی در لیگ است

کاپیتان بارسلونا:مهمترین بحث سلامتی است/کمترین چیزی که برای من اهمیت دارد قهرمانی در لیگ است

فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم به برگزاری مسابقات پلی‌آف برای تعیین تیم قهرمان این فصل لالیگا گرفته است. این مسابقات در حالی قرار است برگزار شود که تیم‌ها باید از بازیکنان خود تست کرونا بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم به برگزاری مسابقات پلی‌آف برای تعیین تیم قهرمان این فصل لالیگا گرفته است. این مسابقات در حالی قرار است برگزار شود که تیم‌ها باید از بازیکنان خود تست کرونا بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. با این وجود تیم‌های با توجه به قوانین اسپانیا نمی توانند تمرینات آماده‌سازی خود را شروع کنند. بر اساس قوانین اسپانیا تنها رشته‌های حرفه‌ای (فوتبال و بسکتبال) تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و برطبق قوانین این کشور فوتسال جزو رشته‌های حرفه‌ای محسوب نمی‌شود.
سرخیو لوزانو کاپیتان تیم فوتسال بارسلونا اسپانیا در این خصوص می‌گوید: تمرینات تیمی ما شروع نشده و ما مجبوریم در خانه تمرین کنیم و یا اگر شرایطش باشد در بیرون از خانه بصورت انفرادی به تمرین بپردازیم.
لوزانو ادامه داد: تغییر این وضعیت در زمان کوتاه بنظر مشکل می‌آید ولی این مسائل باعث می‌شود به اطراف خود بیشتر توجه کنیم. به عنوان مثال باید به این سوال در آینده جواب دهیم که فوتسال یک ورزش حرفه‌ای است یا خیر؟
کاپیتان بارسلونا در خصوص تفاوت تمرین در خانه و سالن گفت: ما در خانه فقط تمرینات بدنی انجام می‌دهیم و این با تمرینات در سالن تفاوت بسیاری دارد. شما در سالن توپ دارید، حریف دارید و شرایط فیزیکی سختی برایتان اتفاق می‌افند، در برخوردها، در تغییر جهت‌های ناگهانی در کار با توپ و توب در آن قالب است. ولی شما در خانه توپ ندارید و دوره‌های تمرینی کامل نیست. پس در صورت شروع بازی‌ها بدون گذراندن این دوره‌های احتمال مصدومیت بالا می‌رود و من مطمئن هستم این موضوع برای تمام بازیکنان ممکن از رخ بدهد.
در حال حاضر گروه‌هایی وجود دارند که تمرینات خود را شروع کرده‌اند و این احتمال هر روز بیشتر می‌شود که با پشت‌سر گذاشتن دوره اولیه بیماری تمرینات گروهی آغاز شود. لوزانو در این خصوص می‌گوید: من در مورد شرایط نمی‌توانم صحبت کنم و چیزی در خصوص کسانی که تمرینات را شروع کرده‌اند نمی‌گویم. فقط می‌توانم بگویم برای من سلامتی در اولویت اول قرار دارد و ورزش کردن برایم در درجه پایین‌تری قرار دارد. این ایام پشت‌سر گذاشته می‌شود و ما به دوران گذشته باز می‌گردیم و امیدوار به آینده هستم.
لوزانو در خصوص لغو مرحله گروهی در شرایطی که بارسلونا شانس حضور در جایگاه نخست لیگ را داشت گفت: مهم نیست در پایان مرحله گروهی شما اول باشید یا دوم، مهم این است که مرحله پلی‌اف وجود دارد و شما در این مرحله به مقام قهرمانی دست پیدا کنید. در شرایطی که بارسلونا امسال در تمام مسابقات حضور داشت و باید آماده به میدان می‌رفت برای ما جایگاه مهم نبود. در حال حاضر هم برایم مهمترین بحث سلامتی است و ادامه پیدا کردن بازی‌ها و کسب مقام نخست و حتی عدم حضور در لیگ قهرمانان برای ما اهمیت ندارد.
وی در پایان گفت: بعضی اوفات معنای کلمات برای ما کمرنگ می‌شود. در این شرایط وخیم که افراد بسیاری کشته شده‌اند و خانواده‌های بسیاری داعدار شده و یا به دلیل محدودیت‌ها شغل‌های خود را از دست داده‌اند، کمترین چیزی که برای من اهمیت دارد قهرمانی در لیگ است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.