کد خبر : 154408
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 15:48
-

نجفی:افضل قطعا یکی از گزینه های ما برای فصل بعد است/برای تیم دوم هم پاداش در نظر گرفتیم

نجفی:افضل قطعا یکی از گزینه های ما برای فصل بعد است/برای تیم دوم هم پاداش در نظر گرفتیم

نجفی گفت: در جلسه امروز مقرر شد که تیم دوم لیگ، سهمیه حضور در جام باشگاه‌های جهان را به دست بیاورد تا از این راه، برای تیم‌ها ایجاد انگیزه شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون اظهار داشت: قرار شد تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال به جام باشگاه‌های آسیا برود و تیم نایب قهرمان در مسابقات جام باشگاه‌های جهان حاضر شود. از مسئولان سازمان لیگ قول گرفتیم که هر سال برای تیم دوم هم پاداشی در نظر بگیرند تا از این طریق انگیزه‌ها بیشتر شود. تا پیش از این هیچ تفاوتی میان تیم دوم با تیم دوازدهم وجود نداشت و امتیازی به تیم دوم داده نمی‌شد.

نجفی درباره ادامه همکاری مس سونگون با افضل سرمربی این تیم اظهار داشت: به شخصه اعتقاد دارم که فوتبال و فوتسال مانند مدرسه است، شما ابتدا باید اول و دوم را تمام کنید و قبول شوید تا سپس به پایه‌های بالاتر بروید. از حالا نمی‌توانیم درباره فصل آینده صحبت کنیم، اما قطعا یکی از گزینه‌های اصلی ما افضل است، زیرا او پس از بازگشت تیم از لیگ قهرمانان آسیا، افضل کمک زیادی به تیم کرد.

او در ادامه گفت: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر است و اگر این اتفاق بیفتد به هیچ گزینه دیگری فکر نخواهیم کرد. اگر هم قهرمان نشدیم با کمیته فنی و اعضای باشگاه جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.