کد خبر : 154547
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 - 9:40
دسته‌بندی نشده
-

جوانان تمرین می کنند ؛ مسن ها بازی!

جوانان تمرین می کنند ؛ مسن ها بازی!

بعد از صدور مجوز تمرینات گروهی رشته‌های کم برخورد، سرمربی تیم ملی فوتسال آستین‌ها را بالا زده تا اردو‌ها را آغاز کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از صدور مجوز تمرینات گروهی رشته‌های کم برخورد، سرمربی تیم ملی فوتسال آستین‌ها را بالا زده تا اردو‌ها را آغاز کند.

قرار است، سید‌محمد ناظم الشریعه از نیمه دوم خرداد دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال را شروع کند و طبق برنامه این اردو بدون حضور بازیکنان باتجربه و ملی‌پوشان تیم‌های مس سومگون و گیتی پسند برگزار خواهد شد.
در واقع سرمربی تیم ملی به علت استفاده نکردن از بازیکنان جوان، زیر فشار منتقدین قرار دارد، بنابراین فرصت را غنیمت شمرده است و با دعوت از جوانان، قصد دارد تا پاسخگوی منتقدان هم باشد، اما این روش نخ نما شده آقای سرمربی را تقریبا همه اهالی فوتسال خبر دارند که او به همان بازیکنان قدیمی و باتجربه اعتماد دارد و این افراد دعوت شده راهی به تیم ملی باز نمی‌کند!
این روش آقای سرمربی باعث شده است تا کمیته فنی برای ایجاد تیم ملی «ب» تصمیم بگیرد، که البته با واکنش منفی ناظم الشریعه هم روبرو شد.
اما زمزمه‌های تشکیل تیم «ب»، امید را برای بازیکنانی که پشت سد تیم ملی مانده اند، زنده کرده است، تا بلکه با تشکیل این تیم از زیر سایه سنگین ملی پوشان تیم اصلی خارج شوند و در میادین بین المللی خودی نشان دهند.

مرتضی ایزد پناه
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.