کد خبر : 156265
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1399 - 18:46
-

حیدریان: به یک‌باره تصمیم فدراسیون عوض شد و مربی تیم ملی فوتسال شدم

حیدریان: به یک‌باره تصمیم فدراسیون عوض شد و مربی تیم ملی فوتسال شدم

مربی تیم ملی فوتسال گفت: قرار بود سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال شوم اما به یک باره تصمیم فدراسیون تغییر کرد و مربی تیم ملی فوتسال شدم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا حیدریان درباره انتخابش به عنوان یکی از مربیان تیم ملی فوتسال اظهار داشت: مدت‌ها است که سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی با من صحبت کرده و من را متقاعد کرد که حضورم در تیم ملی نیاز است، امیدوارم بتوانم تجربیاتم را در اختیار تیم ملی قرار دهم.

وی افزود: در حال حاضر تیم ملی ایران سوم جهان و قهرمان آسیا است. ما هم باید به گونه‌ای در تیم ملی کار کنیم که بتوانیم از عناوین قهرمانی خود دفاع کنیم؛ اما همانطور که اطلاع دارید بحث ویروس کرونا کمی از آمادگی بازیکنان را کم کرده است. اما با همت کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنیم که تیم ملی آماده‌تر به مسابقات آسیایی و جهانی برود.

مربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به سؤالی که شما قرار بود سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال شوید، گفت: درست است و چندین بار روی این موضوع من کار کردم و حتی بازیکنان این تیم را از سراسر کشور انتخاب کردم اما به یکباره تصمیم فدراسیون عوض شد و دوست ندارم دیگر در مورد این موضوع صحبت کنم.

حیدریان همچنین در رابطه با فینال لیگ برتر و حواشی این دیدار گفت: همیشه در همه ورزش‌ها حواشی و اختلاف‌نظرهایی وجود داشته و در فوتسال هم اینگونه بود اما این حواشی به ورزش آسیب می‌زند. بازی فینال به خصوص در بازی رفت نه تیم مس و نه تیم گیتی‌پسند بازی خوب و جذابی انجام ندادند اما در بازی برگشت هر ۲ تیم فوق‌العاده بودند و گاهی گیتی‌پسند و گاهی مس حملات زیادی روی دروازه‌های همدیگر انجام می‌دادند و می‌توان گفت دروازه‌بان مس نسبت به دروازه‌بان گیتی‌پسند عملکرد بهتری داشت.

وی در رابطه با ارزیابی لیگ ایران و مدت‌‌ها دوری خود از فوتسال گفت: ارزیابی لیگ در ایران بسیار سخت است. یک سال لیگ ما با کیفیت خوب و پرنشاط برگزار می‌شود و یک سال هم کیفیت خوبی ندارد. دلیلش این است که شرایط اقتصادی باشگاه‌ها، بازیکنان مطرح به دلیل شرایط اقتصادی در چند تیم خوب حضور دارند و همین موضوع باعث می شود که همیشه قهرمانی بر مدار سه تیم بچرخد.

مربی تیم ملی فوتسال همچنین در مورد برگزاری مرحله پلی‌آف گفت: من فکر می‌کنم هشت تیمی که در مرحله پلی‌آف می‌خواهند حضور داشته باشند، سازمان لیگ باید چاره‌ای بیندیشد و مثل لیگ ایتالیا این هشت تیم را به دو گروه چهار تیمی تقسیم و بعد به صورت ضربدری بازی و تکلیف قهرمان مشخص شود. بهتر است سازمان لیگ به خاطر شرایط اقتصادی و مشکلاتی مالی که برخی تیم‌ها دارند، پلی‌آف را در سال آینده به صورت دو گروه چهار تیمی برگزار کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.