کد خبر : 156235
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1399 - 13:04
-

خاطره جالب آقای گل فوتسال جهان درباره آخرین قهرمانی اش در لیگ برتر

خاطره جالب آقای گل فوتسال جهان درباره آخرین قهرمانی اش در لیگ برتر

شمسایی، آقای گل فوتسال جهان خاطره‌ای در رابطه با آخرین قهرمانی تیمش در مسابقات لیگ برتر صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال تاسیسات دریایی در سال ۱۳۹۷ منحل شد و دیگر خبری از حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتسال نیست.

تاسیسات دریایی سابقه ۲ قهرمانی و یک نایب قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر را دارد. همچنین این تیم یک بار هم موفق شده در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. آخرین قهرمانی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در مسابقات لیگ برتر به سال ۱۳۹۴ بر می‌گردد که آن‌ها توانستند با سرمربیگری وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان و کاپیتان سابق تیم ملی به مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر کشور دست پیدا کنند.

وحید شمسایی سرمربی وقت تاسیسات دریایی پس از گذشت ۵ سال از آن قهرمانی  درباره آخرین قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: ما ۵ سال پیش در مشهد باید در آخرین بازی خودمان در لیگ برتر به مصاف یکی از تیم‌های مشهد می‌رفتیم. تیم ما برای قهرمانی حتما باید آن مسابقه را با برد پشت سر می‌گذاشت. بازی ۲۰ ثانیه مانده بود که تمام شود و ما با تیم مشهد مساوی بودیم.

او افزود: نمی‌دانم چه شد، اما یک دفعه یکی از عوامل تیممان رو به حرم امام رضا (ع) کرد و از آقا خواست که تیم ما را کمک کند تا بتوانیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم. شاید باورتان نشود در ۲۰ ثانیه مانده بود به پایان بازی یک دفعه یک توپی جلوی پای بازیکن ما قرار گرفت و او هم از فرصت استفاده کرد و آن توپ را به گل تبدیل کرد و همین گل باعث شد ما در مسابقات لیگ برتر قهرمان شویم. از آن موقع تا الان هر وقت یاد این خاطره می‌افتم از امام رضا (ع) بابت این لطف و عنایتی که به تیم ما داشت تشکر می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.