کد خبر : 156303
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1399 - 11:58
دسته‌بندی نشده
-

عمادی هم در تیم ملی کار کرده بود و هم منصوری و پیمان

شمس: تحصیلات ، سوابق بازی و مربیگری ملاک بود / امتیاز سفال منش و صالح هم بالا بود

شمس: تحصیلات ، سوابق بازی و مربیگری ملاک بود / امتیاز سفال منش و صالح هم بالا بود

عضو کمیته فنی فوتسال درباره دلایل انتخاب عمادی به عنوان سرمربی تیم «ب» فوتسال گفت: ۸ نفر برای سرمربیگری کاندیدا بودند که در نهایت با توجه به سوابق، آقای عمادی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال درباره دلایل انتخاب عمادی به عنوان سرمربی تیم «ب» فوتسال گفت: ۸ نفر برای سرمربیگری کاندیدا بودند که در نهایت با توجه به سوابق، آقای عمادی انتخاب شد.

شمس درباره اینکه عمادی سالیان سال است کار فنی انجام نداده و تیمی را سرمربیگری نکرده است، تاکید کرد: ما برای انتخاب سرمربی امتیازبندی در نظر گرفته بودیم. مثلا تحصیلات ۵ امتیاز داشت. سوابق بازی و مربیگری و تیم ملی و باشگاه هم از دیگر ملاک ها بود. به هر حال آقای عمادی هم در تیم ملی کار کرده بود و هم در باشگاه هایی مثل منصوری و پیمان.

عضو کمیته فنی فوتسال خاطرنشان کرد: حق با شماست؛ عمادی در حال حاضر تیم ندارد یعنی سابقه‌اش را داشته است! ما با هیچ یک از گزینه ها مذاکره نکرده بودیم و فقط درخواست مدرک داشتیم. این انتخاب کمیته فوتسال بوده است. امتیاز آقای ناصر صالح و شهاب سفال منش هم بالا بود ولی در نهایت با معیارهایی که عنوان کردم، عمادی انتخاب شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

چه داستان قشنگى!!!خخخخخ مدارک همه رو گرفتید بعد با هماهنگى آقاى نبى رفیقش مصطفى عمادى رو معرفى کردین!!! آقاى شمس مردم فریبى کار خوبى نیست کاش از اول حقیقت رو میگفتید !!! فقط از دوستان این سایت تخصصى میخوام بررسى کند ایشان چند سال هست مربیگرى نکردند حالا پست به این مهمى گرفتند همه چیز روشن خواهد شد