کد خبر : 156324
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1399 - 13:30
دسته‌بندی نشده
-

با بررسی 7 رزومه عمادی را انتخاب کردیم

پرهیزکار: شهریور ماه یک فیفادی داریم/ شرایط به نفع فوتسال ایران است

پرهیزکار: شهریور ماه یک فیفادی داریم/ شرایط به نفع فوتسال ایران است

رئیس کمیته فوتسال گفت: در شهریور ماه و قبل از شروع مسابقات جام ملت‌های آسیا یک فیفادی داریم که از نظر زمانی به سود ما است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داوود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال  درباره انتخاب سرمربی تیم ملی ب اظهار داشت: پس از تحقیقاتی که کردیم در نهایت ۷ گزینه را برای این تیم انتخاب کردیم. در ۲ ماه گذشته رزومه‌های هر ۷ مربی را بررسی کردیم. در جلسه کمیته فنی فوتسال اعضاء تصمیم گرفتند مصطفی عمادی را به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال انتخاب کنند.

رئیس کمیته فوتسال درباره جلسه روز گذشته کمیته فوتسال بیان داشت: در این جلسه به غیر از انتخاب سرمربی تیم ملی ب درباره تیم ملی بزرگسالان بحث و تبادل نظر کردیم. با توجه به اینکه مسابقات جام ملت‌های آسیا قرار است آبان ماه برگزار شود ما باید از الان برنامه ریزی‌های خوبی برای تیم ملی انجام دهیم. در جلسه روز گذشته درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی قبل از جام ملت‌ها صحبت کردیم.

پرهیزگار درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی و لغو تورنمنت کاسپین گفت: تورنمنت کاسپین به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و به همین دلیل روسیه پیشنهاد داد که این بازی‌ها بعد از جام ملت‌ها برگزار شود. چون ما می‌خواهیم تیم ملی قبل از رقابت‌های قهرمانی آسیا چند بازی دوستانه برگزار کند تصمیم گرفتیم با کشور‌های دیگر برای بازی دوستانه مذاکره کنیم. قبل از شروع جام ملت‌ها در شهریور ماه یک فیفادی داریم که بسیار خوب و از نظر زمانی کاملا به نفع ما است، زیرا می‌توانیم برنامه ریزی خوبی برای بازی‌های دوستانه داشته باشیم. با ۵ کشور به صورت غیر رسمی مکاتباتی داشته و موفق شدیم موافقت اولیه را هم به دست بیاوریم و اگر مشکلی پیش نیاید این ۵ کشور شهریور ماه به ایران خواهند آمد تا با ما چند بازی دوستانه برگزار کنند.

او درباره مکان و زمان برگزاری این رقابت‌ها گفت: تصمیم داریم این بازی‌ها را در شیراز و همزمان با آغاز هفته دولت برگزار کنیم.

رئیس کمیته فوتسال درباره بازی با تیم ملی جمهوری آذربایجان بیان کرد: تورنمنت جمهوری آذربایجان خارج از فیفادی است و قرار است اوایل آبان ماه برگزار شود. ما در چند روز اخیر صحبت‌هایی را با مسئولان جمهوری آذربایجان انجام داده ایم و اگر مشکلی پیش نیاید قبل از جام ملت‌ها با این تیم چند بازی دوستانه خواهیم داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.