کد خبر : 156359
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 تیر 1399 - 12:59
-

تناقض‎‌گویی در نام و ماهیت تیم جدیدالتأسیس فوتسال!

تناقض‎‌گویی در نام و ماهیت تیم جدیدالتأسیس فوتسال!

تیم ملی «ب» یا تیم زیر ۲۳ سال عنوانی است که کمیته فنی فوتسال آن را برای تیم جدیدالتأسیس این رشته انتخاب کرده است، ولی هنوز در ماهیت بازیکنان ملی پوش آن تناقضاتی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته فنی و توسعه فوتسال روز سه شنبه تشکیل جلسه داد و مصطفی عمادی را به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۳ سال فوتسال ایران انتخاب کرد.

در خبر سایت فدراسیون فوتبال هم از عمادی به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۳ سال نام برده شده که قرار است بعد از تأیید هیئت رئیسه کارش را در این تیم آغاز کند اما به گفته حسین شمس، عضو کمیته فنی و توسعه به این تیم بازیکنان بالای ۲۳ سال هم دعوت خواهند شد.

شمس در پاسخ به این سئوال که بالاخره اسم این تیم، تیم «ب» است یا زیر ۲۳ سال؟ گفت: می توان هر دو اسم را به این تیم اطلاق کرد! بازیکنانی که به تیم ملی بزرگسالان دعوت نشوند و یا نفراتی که سن و سال آنها به تیم جوانان نخورد، به تیم «ب» دعوت می شوند. به این ترتیب هیچ بازیکن با استعدادی بیرون نخواهد ماند و آقای عمادی از آنها استفاده می کند.

این در حالی است که عمادی می گوید تیمی که سرمربی آن است، زیر ۲۳ سال یا همان امیدها نام دارد.

عمادی هم گفت: تیمی که شما می گویید نامش امید است و شامل بازیکنان ۲۰ تا ۲۳ سال می شود. نفراتی که بالاتر از ۲۳ سال سن داشته باشند در اختیار آقای ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی بزرگسالان خواهند بود.

وی ادامه داد: ما قبلا سابقه قهرمانی با تیم امید در تورنمنت های آسیایی را هم داشته ایم و به این نتیجه رسیده ایم که مجددا با تشکیل این تیم، به فوتسال ایران و بازیکنان جوان کمک کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.