کد خبر : 156408
تاریخ انتشار : شنبه 14 تیر 1399 - 15:54
دسته‌بندی نشده
-

صالح:مشخص است اهداف شمس چیست/چه زمانی کمیته فنی از من وسفال منش برنامه خواستند که نمره نیاوردیم؟/ناظم الشریعه قبلا یکبار به پیشکسوتان بی احترامی کرده بود/می خواهند با خسوس کسب در آمد کنند

صالح:مشخص است اهداف شمس چیست/چه زمانی کمیته فنی از من وسفال منش برنامه خواستند که نمره نیاوردیم؟/ناظم الشریعه قبلا یکبار به پیشکسوتان بی احترامی کرده بود/می خواهند با خسوس کسب در آمد کنند

مربی و مدرس فوتسال ایران اظهارات تندی علیه ناظم الشریعه و شمس مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر صالح مدرس و مربی فوتسال در واکنش به ادعای حسین شمس در مورد حضور این مربی در بین گزینه های اصلی هدایت تیم ب به fut5al گفت: آقای شمس سخنگوی کمیته فنی لطفا به خانواده فوتسال اطلاعات کذب ندهید. چه زمانی کمیته فنی از ناصرصالح وسفال منش برنامه خواستند که نمره نیاوردند؟ شما سالهاست صداقت درگفتار را فراموش کرده اید. لطفا به خانواده فوتسال احترام بگذارید.

صالح افزود: شهاب سفال منش در حال حاضر افتخار فوتسال ایران وآسیاست. این جوانها را دلسرد نکنید. مشخص است با بودن تیم ملی امید که پشتوانه تیم ملی بزرگسالان است اهداف شخصی شما چیست.فعلا شما و آقای ناظم الشریعه باهم دوستان صمیمی شده اید خدا به خیر کند.سعی کنید صادق باشید. شما زیر تحلیل های من کامنت میگذارید که ناصر صالح تجربه ندارد. چطور من را در لیست مربیان کاندید قرار داده اید؟ سوابق خدمت من در این چهل سال در تیم های ملی فوتبال و فوتسال در ایران و خارج از کشور و آموزش مربیان ایرانی و در آسیا و….مشخص است صادق باشید و حرمت ها را حفظ کنید.

این مربی ادامه داد: البته خانواده فوتسال اهداف شما را خوب می دانند.ضمنا آقای ناظم الشریعه مراقب اهداف آقایان باشید.شما یکبار به پیشکسوتان فوتسال بی احترامی کردید و گفتید من نیازی به مدیر فنی ندارم و بدون مدیر فنی به بازیهای آسیایی می روم .شما دست پرورده همین پیشکسوتان هستید .غرور باعث شکست در هر انسانی می شود مراقب خودتان باشید.چطور شد به ناگهان به مدیر فنی احتیاج پیدا کردید؟ قبلا هم مربی بدنساز برزیلی آقای الینی را بدون نیاز آوردید با هزینه زیاد که حق مربیان وطنی است تا اینکه بدون کوچکترین عمل مثبت به کشورش رفت و آقای دوران هم وطن خودتان را کنار گذاشتید و حالا خسوس که می خواهید با او کسب درآمد کنید.

این مدرس فوتسال در پایان گفت: گول دوستان را نخورید البته هم شما و هم من دقیقا اهداف این نقل وانتقالات را خوب می دانیم.نکته بعد اینکه شما در تیم ملی نماینده فرهنگی و امانتدار ملت ومربیان ایرانی هستید حتما عملکرد اخلاقی بازیکنان تیم ملی که سالهاست زیر نظر شما هستند را ملاحظه کردید. آنها الگوی جوانان این کشور هستند و اجازه این بی اخلاقی ها را ندارند. شما باید قوی تر عمل کنید. و اینکه رضا حیدریان انسانی شریف و مورد علاقه خانواده فوتسال است. او را بازیچه اهداف خودتان نکنید. اورا دو بار دعوت کردید و حرمت او را حفظ نکردید .از قهر خدا بترسید از بی عدالتی وبی حرمتی بترسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰:۲۱

اینجا استاد شمس مدافع اول هست ناظم مدافع دوم
خدا شاهده نقش مدافع اول