کد خبر : 156493
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 تیر 1399 - 13:56
-

فوتسالیست‌های تیم بانوان مس رفسنجان تست کرونا می‌دهند

فوتسالیست‌های تیم بانوان مس رفسنجان تست کرونا می‌دهند

اعضای تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان برای آغاز تمرینات خود امروز تست کرونا می‌دهند و تمرینات‌شان را برای آمادگی حضور در مرحله پلی‌آف لیگ برتر از فردا آغاز می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکنان تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان روز گذشته در باشگاه حاضر شده و بعد از انجام تست کرونا تمرینات خود را از فردا آغاز می‌کنند.

مس رفسنجان با سرمربیگری عاطفه رضایی یکی از موافقین برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ برتر بود. اگرچه شهر رفسنجان نیز در شرایط هشدار قرار دارد، اما به نظر می‌رسد فقط دو تیم مس رفسنجان و هیئت خراسان رضوی برای ادامه لیگ موافقت خود را اعلام کرده‌اند. خراسانی‌ها دیروز تست کرونا دادند تا پس از گرفتن جواب تمرینات خود را آغاز کنند.

ملی‌حفاری اهواز و سایپا دو تیم دیگر این مرحله از مسابقات راضی به برگزاری لیگ برتر نیستند. تیم ملی‌حفاری به دلیل شرایط قرمز اهواز هنوز به شاگردانش اعلام نکرده برای آغاز تمرینات به اهواز بیایند. این در حالی است که زیبا بارانی سرمربی این تیم گفته بود تمرینات خود را از روز یکشنبه شروع می‌کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که تیم ساپیا نیز در نامه‌ای کتبی عدم موافقت خود برای برگزاری تمرینات و مسابقات را اعلام کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.