کد خبر : 156490
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 تیر 1399 - 12:46
دسته‌بندی نشده
-

عضو ايراني كميته فوتسال تايلند خبر داد:

مسابقات قهرمانی آسیا قطعا در سال۲۰۲۰ برگزار خواهد شد/ ترکمنستان قبول نکند AFC از میزبانان ثبت‌نام خواهد کرد

مسابقات قهرمانی آسیا قطعا در سال۲۰۲۰ برگزار خواهد شد/ ترکمنستان قبول نکند AFC از میزبانان ثبت‌نام خواهد کرد
ابوالفضل خدابنده‌لو گفت: به دليل تعهدات كنفدراسيون فوتبال آسيا به اسپانسر، قطعا مسابقات قهرماني فوتسال جام ملت‌هاي آسيا در سال2020 برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عضو ایرانی کمیته فوتسال تایلند در واکنش به شایعه تعویق مسابقات قهرمانی آسیا به اردیبهشت ماه سال آینده گفت: این بازی‌ها تحت هیچ شرایطی عقب نخواهد افتاد به دلیل اینکه AFC با اسپانسرش قرارداد دارد و تعهد دارد که این بازی‌ها را قبل از اتمام سال ۲۰۲۰ یا همان انتهای دسامبر به انجام برساند.

خدابنده‌لو افزود: این آخرین دوره همکاری شرکت اسپانسرینگ LAGARDERE SPORTS با کنفدراسیون فوتبال آسیا است که قراردادش آخر امسال تمام می‌شود و از ژانویه سال۲۰۲۱ اسپانسر جدید وارد کار با AFC می‌شود. لذا کنفدراسیون می‌بایست به لحاظ حقوقی تمامی تعهداتش را برای این شرکت اسپانسرینگ به انجام برساند و به همین خاطر داستان تعویق مسابقات از سال۲۰۲۰ به ۲۰۲۱ چیزی در حد حدس و گمان و غیرواقع است.

عضو ایرانی کمیته فوتسال تایلند انتخاب قطعی این کشور به عنوان میزبان جام ملتهای ۲۰۲۰ را در صورت حذف میزبانی ترکمنستان رد کرد و گفت: اگر ترکمنستان قبول نکند AFC بر مبنای قوانین خود به دنبال انتخاب میزبان جدید خواهد افتاد. اینکه تایلند قطعا انتخاب خواهد شد درست نیست چراکه کنفدراسیون فوتبال آسیا طبق روال معمول خود عمل خواهد کرد و اگر ترکمنستان انصراف بدهد طبق قوانین، مجددا از کشورهای متقاضی ثبت‌نام به عمل خواهد آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.