کد خبر : 156556
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1399 - 14:18
-

افضل : هم فحش رکیک شنیدیم و هم محروم شدم / سرمربی گیتی‌پسند که نون و نمک من را خورده یک آدم دورو است

افضل : هم فحش رکیک شنیدیم و هم محروم شدم / سرمربی گیتی‌پسند که نون و نمک من را خورده یک آدم دورو است

سرمربی تیم فوتسال مس‌سونگون گفت: در دیدار با گیتی‌پسند، هم فحش‌های رکیک شنیدم و هم یکسال محروم شدم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال مس‌سونگون گفت: در دیدار با گیتی‌پسند، هم فحش‌های رکیک شنیدم و هم یکسال محروم شدم.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال که میان تیم‌های مس‌سونگون ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان برگزار شد، رای خود را صادر کرد که در آن «علی افضل» سرمربی تیم فوتسال مس سونگون را به مدت یکسال محروم شد. این دیدار با قهرمانی مس‌سونگون به پایان رسیده بود.

در همین رابطه امروز (سه‌شنبه) گفت و گویی با افضل انجام دادیم. او در خصوص رای کمیته انضباطی فدراسیون، تصریح کرد: به نظر من دسیسه‌هایی صورت گرفت که من محروم شوم. مطمئنم ناظر این دیدار علیه من چیزی ننوشته است چرا که کاری نکردم. احتمال می‌دهم مسوولان گیتی‌پسند گزارش‌های غلط به فدراسیون دادند. من فقط بعد از اتمام دیدار به «حمید بی‌غم» گفتم که خوب است آدم معرفت داشته باشد. به جان بچه‌ام من به کسی توهین نکردم.

وی ادامه داد: متاسفانه سرمربی گیتی‌پسند که نون و نمک من را خورده یک آدم دورو است. بعد از اینکه من به او گفتم معرفت داشته باشد، با کلی داد و بیداد و فحاشی جواب مرا داد. وقتی انسان ظرفیتش پایین باشد و یک‌شبه به جایی برسد و با آن‌ همه امکانات و بازیکن نتواند قهرمان شود، به دنبال این می‌افتد که خودش را از باخت تبرئه کند.

افضل تصریح کرد: خنده‌دار است که سرمربی آن‌ها در بازی کلی فحش و داد و بیداد کرد اما یک جلسه محروم شد. برخی بازیکنان گیتی‌پسند کلی به من فحش رکیک دادند. مدیرعامل آن‌ها کُت از تن در آورد و وارد دعوا شد. گیتی‌پسند کلی هزینه کرده بود اما قهرمان نشد و این موضوع را گردن من انداختند. من چه تقصیری دارم.

وی افزود: من از حق خودم و مس دفاع می‌کنم. در این حکم حق تیم ما را ضایع کردند. اگر من واقعا کاری کرده بودم حقم بود محروم شوم اما من قسم می‌خورم که توهینی به کسی نکردم.

سرمربی تیم فوتسال مس‌سونگون در پایان گفت: برخی افراد نیز در این رای سنگین تاثیرگذار بودند. شخصی که به عنوان مهمان آمده و بازی را دیده، بعد از بازی می‌آید و می‌گوید که اشد مجازات باید برای سرمربی مس‌سونگون در نظر گرفته شود. دوست عزیز بازی را که دیدی پاشو و از سالن برو بیرون. چرا بیشتر به حواشی دامن می‌زنی؟

حمید بی‌غم سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی با سرمربی تیم مقابل به جریمه نقدی ۳۰ میلیون ریالی محکوم شده و به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵

وقتی توی خود اصفهان اینهمه مربیان خوب و با شخصیت بودن اوردن بیغم به اصفهان خیانت بزرگی به شهر اصفهان شد حالا بعد حدود ۱۰ سال این خیانت گریبانگیر خود شما شد
امیدوارم این رای ناعادلانه بشکنه و شما هم اقای افضل چشمانتان را بیشتر باز کنین
امثال بیغم هزارتاشون توی اصفهان ریخته با این تفاوت که انها خائن و بی چشم و رو نیستن

ناشناس سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸

پس با این اوصاف آذری ها هم حق دارن کریم باقری و علی دایی یا حتی حلالی و دین محمدی و استیلی و … رو خائن بخونن
تیم پرسپولیس این پوکر کردنو تا حد زیادی مدیون حضور آقا کریم هستن

مجتبی سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

اون وقت که جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت نبودی وقتی میبری قشنگ خوشحالی کن نه جو گیر بشی بی احترامی کنی تو هم با این همه بازیکن هیچی نشدی از گیتی انداختنت بیرون یا با این همه بازیکن قهرمان آسیا نشدی کسی چیزی گفت شخصیت داشته باش مرد

ناشناس سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

یکی از این مربی اصفهانی ها رضا صادقی بود که کاشی نیلو را پکوند ، یکی حسین افضلی که ماهان را نابود کرد یکی هم این افضل که با هتک حرمت یکسال محروم شد ، دیگه کی هست؟

ناشناس سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸

همه چیز سر جنتی (مدیر عامل گیتی پسند) هس
خلافی نمونده که ایشون انجام ندن