کد خبر : 156606
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1399 - 17:10
-

جواب تست کرونای لیگ برتر فوتسال بانوان اعلام نمی‌شود!

جواب تست کرونای لیگ برتر فوتسال بانوان اعلام نمی‌شود!

تیم‌های حاضر در پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان اجازه اعلام نتایج تست‌ها را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،باوجود انجام تست کرونا اعضای تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، با تصمیم جدید سازمان لیگ، تیم‌ها اجازه اعلام نتایج این تست‌ها را ندارند.
هم‌زمان با بازگشت شرایط بحرانی شیوع ویروس در شهر‌های مختلف ایران، هر روز احتمال اینکه لیگ فوتسال دختران نیز به تعطیلی کشیده شود، قوت می‌گیرد. پس از ماه‌ها کش‌و‌قوس و اختلاف‌نظر‌ها بین تیم‌های حاضر در پلی‌آف و سازمان لیگ بالاخره در ابتدای هفته به‌صورت رسمی زمان شروع تمرینات و برگزاری بازی برگشت اعلام شد. از ۱۴ تیرماه تیم‌ها اجازه شروع تمرینات داشتند و برخی تیم‌ها نیز تمرینات خود را چراغ‌خاموش شروع کردند، اما برای سازمان لیگ جواب تست PCR بازیکنان و کادر فنی به‌منزله اجازه شروع تمرینات در نظر گرفته شد.
جواب‌های مجهول تیم مشهد
تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی که در کنار بازیکنان بومی خود، از بازیکنان غیربومی نیز بهره می‌برد، تا روز یکشنبه فرصت داد تا بازیکنان خود را به مشهد برسانند. در این فرصت، برخی اعضای تیم که در مشهد حضور داشتند، شنبه اقدام به انجام تست کردند و مابقی افراد صبح روز یکشنبه نمونه‌گیری از بزاق دهان و بینی را در محل هیئت فوتبال خراسان رضوی انجام دادند. آن‌طور که اعلام شد، ۲ روز برای اعلام تست بازیکنان و کادر فنی زمان می‌برد که باید تابه‌امروز ازسوی تیم خراسان نتایج تست و درگیربودن بازیکنان یا کادر فنی با ویروس یا سلامت آن‌ها تأیید می‌شد، اما دراین‌باره چالش جدیدی شکل گرفته است.
در هفته‌های اخیر آمار عجیب‌و‌غریب مبتلاشدن بازیکنان لیگ برتر فوتبال مردان در تیم‌های مختلف در صدر اخبار هستند، آماری که هر ساعت تغییر می‌کند یا تکذیب می‌شود. برخی بازیکنان خودشان هم از مبتلاشدن به کووید ۱۹ اطلاعی ندارند و برخی می‌گویند باوجود بیماربودن مجبور به بازی هستند و بااین‌حال تیم‌ها موظف هستند در رقابت‌ها و زمین مسابقه حاضر شوند. این حواشی گویا باعث شده تا سازمان لیگ فوتسال و مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال بانوان تصمیم دیگری بگیرند.
سازمان لیگ باید اعلام کند
تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی می‌گوید سازمان لیگ اجازه اعلام نتایج برای انتشار را نداده است. درصورتی‌که قرار است نتایج تست‌های بازیکنان اعلام شود، این کار باید ازسوی فدراسیون و سازمان لیگ صورت گیرد.
گویا بحث و جدل نیز درهمین‌خصوص بالا گرفته و در لیگ فوتبال نیز بر سر اعلام نتایج تست‌ها ازسوی تیم‌ها اختلاف است. با‌این‌وضعیت باید دید واکنش سازمان لیگ فوتسال نسبت به نتایج تیم مشهدی چگونه است. روز گذشته نیز دختران مس رفسنجان این تست را انجام دادند و نتیجه آن‌ها به دست فدراسیون خواهد رسید. بااین‌شرایط و افزایش بیماران در شهر‌های مختلف در‌صورت وجود دوسه مورد بیماری در هر تیم، این احتمال می‌رود که سازمان لیگ قید برگزاری مسابقات در ۱۷ روز آینده را بزند؛ زیرا احتمال درگیری تعداد بیشتری از بازیکنان و کادر فنی افزایش می‌یابد.
هرچند گویا سازمان لیگ فوتسال فدراسیون آن‌چنان دغدغه بانوان را ندارد، زیرا روز قبل جلسه هیئت‌رئیسه سازمان لیگ با حضور تمامی اعضا برگزار شد و ۷ مصوبه در لیگ‌ها و موضوعات مختلف داشت، اما حتی یک خروجی نیز درباره نگرانی‌ها و مشکلات لیگ فوتسال بانوان یا شروع فصل جدید وجود نداشت.
اهوازی‌ها تست نمی‌دهند
با این فرض که قرار است لیگ ادامه یابد و ۴ تیم سوم مردادماه در رفسنجان و اهواز به میدان بروند، اما تیم‌های حفاری اهواز و سایپا جزو مجهولات این لیگ هستند؛ زیرا زمان انجام تست ملی حفاری اهواز و تهرانی‌ها مشخص نیست، چون طبق اعلام مینا بارانی، سرمربی تیم اهواز، وزارت نفت مجوز شروع تمرینات باشگاه را صادر نکرده است. او می‌گوید: هفته گذشته بعد از اعلام برنامه به سرپرست تیم گفتم که آمار بگیرد اگر اجازه می‌دهند تمرینات را شروع کنیم، اما بعد از نامه‌نگاری‌های مختلف این اجازه به ما داده نشد، چراکه اماکن تعطیل است و شرایط تمرین نداریم.
بعد از اتفاقاتی که برای تیم فوتبال فولاد و استقلال افتاد، نمی‌دانم آیا جان ورزشکاران مهم نیست؟ کسی پیدا نمی‌شود که یک تصمیم اساسی بگیرد؟ برگزاری مسابقات چه ارزشی دارد؟ ما به فدراسیون نامه زدیم و گفتیم با این اوضاع نمی‌توانیم میزبان شویم، اگر فدراسیون می‌تواند مجوز بگیرد، مشکلی نداریم. او با اشاره به اینکه حق این تیم، قهرمانی لیگ برتر است، عنوان کرد: ما تا لحظه آخر در صدر بودیم، و بقیه ادعا‌ها را قبول نداریم. نمی‌دانم چه چیزی پشت قضیه است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ترلان چهارشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴

پنهان کاری درباره نتیجه تست خیانت و جرم‌است و پیگرد قانونی دارد .