کد خبر : 156614
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 تیر 1399 - 10:28
-

تاجیک: اردوهای تیم منتخب دانشجویی به زودی آغاز می‌شود

تاجیک: اردوهای تیم منتخب دانشجویی به زودی آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی منتخب دانشجویی ایران بعد از چند دوره، امسال قرار است در مسابقات یونورسیاد جهانی که به میزبانی بلژیک برگزار می‌شود شرکت کند. علی تاجیک سرمربی فصل گذشته سفیر گفتمان تهران و رکورد کلاب جمهوری آذربایجان در این دور از مسابقات به عنوان سرمربی انتخاب شده‌است. وی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی منتخب دانشجویی ایران بعد از چند دوره، امسال قرار است در مسابقات یونورسیاد جهانی که به میزبانی بلژیک برگزار می‌شود شرکت کند. علی تاجیک سرمربی فصل گذشته سفیر گفتمان تهران و رکورد کلاب جمهوری آذربایجان در این دور از مسابقات به عنوان سرمربی انتخاب شده‌است. وی در ابتدا با تقدیر از دکتر بهرام قدیمی رئیس فدراسیون ورزش‌های بین‌دانشگاهی و رضا ابراهیمی مدیر تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال بین‌دانشگاهی افزود: ما تمام تلاش خود را به جهت قهرمانی این دوره از مسابقات انجام خواهیم داد. امیدوارم با حمایت همه جانبه فدراسیون فوتبال، عوامل فنی و اجرایی تیم، بازیکنان و دلسوزان فوتسال کشور بتوانیم مقام قهرمانی مسابقات جهانی را برای ایران عزیز به ارمغان بیاوریم.
تاجیک درباره اعضای کادرفنی تیم گفت: خدا را شکر در اولین قدم آقای رضا لک پرافتخارترین مربی باشگاهی فوتسال ایران که همواره به بنده لطف داشته است بعنوان مدیر فنی درکنار مجموعه قرار گرفت. امیدواریم در هفته آینده نیز دیگر اعضای کادر فنی مشخص شود تا در یک جلسه مشترک به صورت رسمی معارفه شوند.
سرمربی تیم ملی منتخب دانشجویی ایران با اعلام اینکه از ماه آینده تمرینات و تست‌های این تیم آغاز می‌شود؛ ادامه داد: لیست بازیکنان دانشجو که فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشته‌اند، با همکاری فدراسیون و کمیته فوتسال دریافت شده و براساس برنامه‌ریزی انجام شده بازیکنان مدنظر به اردوهای انتخابی که پس از اخذ مجوزهای پزشکی و پروتکل بهداشتی آغاز خواهد شد، دعوت می‌شوند. در ادامه نیز بازیکنان دانشجوی مستعد و فعال در لیگ یک با صلاحدید کادرفنی به اردوهای انتخابی وارد می‌شوند تا درنهایت بهترین و باانگیزه‌ترین نفرات به مسابقات اعزام شوند.
تاجیک در پایان با اعلام اینکه همیشه خود را عضو کوچکی از خانواده بزرگ فوتسال کشور می‌داند، افزود: پس از گذشت بیش از ده سال حضور مستمر در سطوح بالای فوتسال کشور همواره در مقابل بزرگان و اساتید فوتسال، خود را شاگرد می‌دانم و نیازمند حمایت و یادگیری از این عزیزان هستم. از تمام زحمتکشان این درعرصه درخواست دارم به هر طریقی که می‌توانند ما را یاری نمایند. تیم منتخب دانشجویی متعلق به تک‌تک آنان می‌باشد و امیدوارم با همدلی و اتحاد بتوانیم پرچم پرافتخار ایران عزیز را همچون گذشته در تمام عرصه‌های بین‌المللی در بالاترین قله‌های افتخار به اهتزاز دربیاوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام پنجشنبه , ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

برو بابا خودتون رو مسخره کردید این بازى ها اصلا رسمى نیست و فقط جهت سرگرمى دکتر قدیمى برگزار میشه مردم رو سر کار نذارید هیچ ارزشى هم در هیچ کجا نداره تبلیغ بیخودى نکنید !!!