کد خبر : 156623
تاریخ انتشار : جمعه 20 تیر 1399 - 12:12
-

شمس: کاش حیدریان به عنوان مدیرفنی تیم ملی انتخاب می‌شد/قرار بود صالح مدیرفنی شود/از هیچکس برای تیم ب برنامه نخواستیم/پرهیزکار بهترین رئیس کمیته فوتسال تاکنون است/حکمی که برای افضل دادند سختگیرانه بود

شمس: کاش حیدریان به عنوان مدیرفنی تیم ملی انتخاب می‌شد/قرار بود صالح مدیرفنی شود/از هیچکس برای تیم ب برنامه نخواستیم/پرهیزکار بهترین رئیس کمیته فوتسال تاکنون است/حکمی که برای افضل دادند سختگیرانه بود

عضو کمیته فنی فوتسال گفت: سِمت دستیاری برای «محمدرضا حیدریان» بسیار کوچک است و ای کاش که او به عنوان مدیرفنی تیم ملی فوتسال انتخاب می‌شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«حسین شمس» در خصوص انتخاب «خسوس کاندلاس» به عنوان مدیرفنی تیم ملی فوتسال، بیان داشت: «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» در جلسه‌ کمیته فنی قرار بود که «ناصر صالح» را به عنوان مدیرفنی معرفی کند اما به یکباره اسم خسوس آورده شد که این انتخاب نیز مورد موافقت قرار گرفت. ای کاش حیدریان برای این پست انتخاب می‌شد چرا که دستیاری برای او بسیار کوچک است.

وی در مورد نحوه انتخاب سرمربی تیم ملی «ب» و حواشی آن، گفت: شنیده‌ام که یکی از پیشکسوتان گفته چرا از من برنامه نخواستند؟ ما از ابتدا از هیچ‌کسی برنامه نخواستیم. کمیته فوتسال وقتی که «مصطفی عمادی» انتخاب شد، از او برنامه خواست. برنامه هم در حال حاضر در دست بررسی است. این برنامه در مورد دیدارها و رقابت‌هایی است که این تیم می‌خواهد در آن شرکت کند.

شمس در پاسخ به این پرسش که آیا ارتباط او با عمادی دلیل انتخاب سرمربی تیم ملی «ب» است، خاطرنشان کرد: هیچ تاثیری نداشت. مگر حیدریان، خسوس و خیلی‌های دیگر با من ارتباط نداشتند؟ همه این‌ها شاگرد من بودند. یک روز حیدریان، یک روز ناظم‌الشریعه که سرمربی است و محبت دارد و باز شاگردی می‌کند. البته همه این‌ افراد آدم‌های بزرگی هستند.

پیشکسوت فوتسال تصریح کرد: جا دارد از «داود پرهیزکار» رییس کمیته فوتسال که در این چند وقت به طور ناجوانمردانه به او حمله کردند، دفاع کنم. من از ابتدای پیدایش فوتسال در این رشته حضور داشتم و محکم می‌گویم که پرهیزکار بهترین رییس فوتسال، تاکنون بوده است. او فردی صبور و با متانت است و اگر جواب حرف‌ها را نمی‌دهد به دلیل ماخوذ به حیا بودنش است. تا به حال هیچ برنامه‌ای در کمیته فوتسال لغو نشده و پرهیزکار اولین کسی بود که جرات کرد تا اولین اردوی تیم‌های ملی را برگزار کند.

وی در خصوص آراء کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد حواشی دیدار فینال لیگ برتر فوتسال، گفت: از اول گفتم که برگزارکننده مقصر اصلی است. با متخلفین درجه یک هیچ برخوردی نشد اما متخلفین درجه دوم را محروم کردند. رختکن‌ها کنار همدیگر بود و این موضوع واقعا مشکل‌ساز شد. به طور قطع برگزارکنندگانی که از دو روز قبل به تبریز رفتند و تصمیم‌هایی گرفتند، مسوول این اتفاقات و حواشی هستند.

شمس ادامه داد: به نظر من حکمی که برای «علی افضل» دادند زیاد و سختگیرانه بود. «احمد باغبان‌باشی» نیز باید یک جلسه محروم می‌شد زیرا کاری که او کرد فرقی با کار مربی گیتی‌پسند نداشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اسماعیل شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹

پرهیزکار چی داده ؟ حسین باج بگیر چی گرفتی ؟

رامین شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

مگر تو نبودی میگفتی این رئیس تدارکات بوده گذاشتن رئیس فوتسال؟حسین شمس که بعد از نشست اخیر مربیان فوتبال گفته بود قرار است دیداری با وزیر ورزش داشته باشد، در این خصوص به روزنامه پیروزی گفت: در آن جلسه که وزیر را دیدم گفتم یک تدارکاتچی را به عنوان مسئول کمیته فوتسال انتخاب کرده‌اند، او هم گفت فردا بیا وزارتخانه تو را ببینم و در این مورد صحبت کنیم. من هم با نیک‌بین مسئول دفتر سلطانی‌فر تماس گرفتم اما گفتند که خودمان تماس می‌گیریم ، دم داوود پرهیزکار گرم ساختت برادر دیگه من تو من و انشالله سومیش

ابوالفضل شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

حسین آقا از شما بعید است ، واقعا این حرکت شما زشت بود ، پدر ما داره در میاد تو فوتسال به خاطر همین تدارکاتچی بعد شما میگی بهترینه ؟ شما پیشکسوت مایی خدایی ولی فوتسال فقط زمان درودگر فقط به خدا ما فوتسالمون شخصیت داشت سر ما بالا بود

فاطمه یکشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

خدا شما و پرهیزکار و جابری رو به هم ببخشه ، کبوتر با کبوتر باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز ، حیف چی فکر میکردیم واقعا چی فهمیدیم.