کد خبر : 156711
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1399 - 16:22
-

تقوی: عملکرد سازمان لیگ فوتسال در برگزاری لیگ‌های مختلف خوب بوده است/باید به پرهیزکار کمک کنیم

تقوی: عملکرد سازمان لیگ فوتسال در برگزاری لیگ‌های مختلف خوب بوده است/باید به پرهیزکار کمک کنیم

سرپرست باشگاه ستارگان ورامین گفت: سازمان لیگ فوتسال عملکرد خوبی در برگزاری لیگ‌های مختلف داشته و می توان به آن نمره قبولی داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید اکبر تقوی ،در خصوص اتمام لیگ برتر فوتسال در سال ۹۷-۹۸ اظهار داشت : لیگ برتر فصل ۹۸ بدلیل اتفاقات خاص در طول برگزاری  مسابقات، بسیار طولانی شد. جا دارد به تمامی مسئولین برگزار کننده مسابقات ،داوران و نمایندگان و ناظرین فدراسیون خسته نباشید عرض کنم و تشکر ویژه‌ای هم از تمامی مدیران،کادر فنی و بازیکنان باشگاه‌‌‌ها لیگ برتر داشته باشم که با متانت و درک شرایط سخت بیماری و همچنین اوضاع بد اقتصادی فصل ۹۸ را به خوبی به پایان رسانند.

وی اضافه کرد: علی‌‌‌الخصوص دو باشگاه مس ورزقان و گیتی پسند اصفهان که به مراتب شرایط سختی را پشت سر گذاشتند. همچنین به هواداران و تماشاگران که اصلی‌‌‌ترین رکن باشگاه‌ها محسوب می‌‌‌شوند و حضور آنان کیفیت فنی بازی‌ها را ارتقا می‌‌دهد و جذابیت و هیجان را به مسابقات تزریق می‌‌کنند نیز خدا قوت می گویم.

تقوی در خصوص حواشی دیدار فینال لیگ برتر عنوان کرد: دو تیم  مس سونگون و گیتی پسند با ارائه یک فوتسال زیبا و مهیج، مردم و بینندگان تلویزیونی را که مدت ها بود از دیدن مسابقات ورزشی محروم بودند را به وجد آوردند.  این اصل بازی فینال بود و حواشی آن اهمیت ندارد البته که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره‌‌ی حواشی واکنش نشان داد.

سرپرست باشگاه ستارگان ورامین درباره عملکرد سازمان لیگ افزود : سازمان لیگ فوتسال در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر نمره قبولی کسب کرد و به عنوان اولین رشته ورزشی در زمان کرونا مجوز برگزاری فینال را گرفت و مقتدرانه لیگ را به پایان رساند این موضوع نشان از صلابت و قدرت و محبوبیت فوتسال دارد که  این سازمان به خوبی آن را مدیریت کرد. آرش جابری فردی توانمند و آشنا به قوانین و مقررات است و همکاران او در سازمان لیگ فوتسال از بهترین‌ها هستند.

سرپرست ستارگان ورامین در خصوص حواشی و تصمیمات موجود در سطح فوتسال کشور گفت : حضور مهدی محمد نبی با کوله باری از تجربه و سال‌‌ها مدیریت در عرصه فوتبال در سمت دبیر کل فدراسیون فوتبال موهبتی بزرگ است.  قطعا انتصابات اخیر هم همگی بر پایه دقت و رصد امور بوده است. به مصطفی عمادی بابت انتخابش برای سرمربیگری تیم ملی ” ب ” تبریک می‌‌‌گویم.

تقوی تصریح کرد: وی از قدیمی‌‌‌های فوتسال است و با توجه به سوابق و تجربیاتی که در  رده‌‌‌‌های مختلف تیم‌های ملی دارد امیدواریم حضورش منشاء خدمات در عرصه تیم‌‌های ملی باشد. حضور محمدرضا حیدریان اسطوره فنی و اخلاقی فوتسال کشور در تیم ملی بزرگسالان یک انتخاب عالی و مبتنی بر درایت و نبوغ کادر فنی تیم ملی بود. امیدوارم با اتحاد و همدلی تیم‌های ملی کشور بر قله‌‌‌‌‌های جهانی مثل  گذشته بدرخشند.

تقوی ادامه داد : نمی‌دانم چرا برخی افراد بدون اطلاع با مطرح کردن نام بعضی از پیشکسوتان با اسم آنها بازی می‌‌‌کنند؟ آنها بدنبال چه هستند؟ این افراد با خودنمایی و مصاحبه‌های نسنجیده برای فوتسال کشور حاشیه درست می‌‌‌‌کنند. بعضی از افراد در کمیته فنی با فرافکنی و عدم صداقت باعث رنجش بزرگان فوتسال شده و متاسفانه پاسخگو هم نیستند. نباید شرایطی بوجود آید تا منتقدان بی منطق دیروز ؛ دلسوزان بی‌‌تدبیر امروز شوند. امیدوارم دبیرکل فدراسیون با ابلاغ شرح وظایف افراد کمیته فنی و انتخاب فردی متین به عنوان سخنگوی این کمیته از بروز حواشی اجتناب کند.

سرپرست ستارگان ورامین اضافه کرد: صداوسیما بعنوان رسانه ملی ، باید استفاده از تریبون تلویزیون را برای همه اهالی فوتسال مهیا کند و از محدود شدن برای افرادی خاص اجتناب کند زیرا برای یک عضو کمیته فنی فوتسال زشت است در دیدگاه ملت شریف ایران حرفی را بزند که با عمل و اعتقادش یکی نیست امیدوارم این افراد دست از قدرت طلبی بردارند تا فوتسال به آرامش برسد.

سیداکبرتقوی در خصوص انتقادات نسبت به داود پرهیزگار گفت: وی از کارکنان فدراسیون فوتبال است و اوایل مسئولیتش، زیاد با جامعه فوتسال آشنایی نداشت. به او گفتم اجازه ندهد برخی پشت سرش مخفی بشوند و کشتی به گل نشسته خود را بر روی امواج مدیریتی شما به حرکت در آوردند، خانواده فوتسال قائل به شخص نیست و افراد صالح و بزرگی دارد. باید همه خانواده فوتسال به پرهیزگار کمک کنند تا در این مسئولیت بزرگ سرافراز باشد.

وی گفت: امیدوارم کمیته انضباطی و استیناف در خصوص محرومیت علی افضل تجدید نظر کنند چرا که وی بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال کشور بوده و در امر مربیگری  فردی متخصص و دارای عناوین متعدد قهرمانی در کشور و آسیا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.