کد خبر : 156687
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1399 - 11:48
-

رضایی: پروتکل‌ها را تا جایی که در توان‌مان باشد رعایت می‌کنیم / در فصل جدید پلی‌آف را نخواهیم داشت

رضایی: پروتکل‌ها را تا جایی که در توان‌مان باشد رعایت می‌کنیم / در فصل جدید پلی‌آف را نخواهیم داشت

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان، درباره آخرین وضعیت تیم برای شروع ادامه رقابت‌های لیگ عنوان کرد: سه روزی است که تمرینات را آغاز کردیم خوشبختانه بازیکنان انگیزه دارند به همین خاطر تمرینات با نشاطی را داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، عاطفه رضایی، سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان، درباره آخرین وضعیت تیم برای شروع ادامه رقابت‌های لیگ عنوان کرد: سه روزی است که تمرینات را آغاز کردیم خوشبختانه بازیکنان انگیزه دارند به همین خاطر تمرینات با نشاطی را داریم. تست کرونا را هم انجام دادیم که خوشبختانه همه منفی بودیم. پروتکل‌ها را هم تا جایی که در توان‌مان باشد رعایت می‌کنیم تا به امید خدا لیگ را به خوبی به پایان برسانیم.

او اضافه کرد: پس از وقفه‌ای که رخ داد ما جزو باشگاه‌هایی بودیم که دوست داشتیم مجددا ادامه مسابقات با حفظ موارد بهداشتی ادامه یابد تا تکلیف قهرمان مشخص شود. اما الان شرایط کمی فرق کرده و دوباره کرونا اوج گرفته است و متاسفانه تیم مشهد هم تعدادی از بازیکنانش به این ویروس آلوده شدند. اما به هر جهت رقابت‌ها از سه مرداد برگزار خواهد شد.

رضایی در پایان افزود: پلی‌آف دو سال است که به فوتسال بانوان اضافه شده است. کلیت آن خوب است و جذاب اما در چنین وضعیتی برگزاری آن و طولانی کردن مسابقات به صلاح نیست و طبق جلساتی که داشتیم و صحبت‌هایی که شد در فصل جدید پلی‌آف را نخواهیم داشت‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.