کد خبر : 156675
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1399 - 10:38
-

محمدی: کیفیت لیگ روسیه بی‌نظیر است/ هنوز با تیمی وارد مذاکره نشدم

محمدی: کیفیت لیگ روسیه بی‌نظیر است/ هنوز با تیمی وارد مذاکره نشدم

دروازبان تیم ملی فوتسال گفت: از نظر کیفیت لیگ روسیه بی‌نظیر است، امکانات سخت‌افزاری و حضور بازیکنان برزیلی و اسپانیایی در روسیه سبب افزایش کیفیت این لیگ شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی پیرامون قرارداد خود با تیم فوتسال گازپروم روسیه اظهار داشت: قرارداد من با این تیم اوایل تیر ماه به پایان رسید، با توجه به شیوع ویروس کرونا نزدیک به سه ماه در روسیه قرنطینه بودم و نمی‌توانستم به کشور بازگردم که این موضوع واقعا برای من سخت بود؛ بحث تمدید قراردادم با باشگاه گازپروم نیز مطرح شد و حتی یکی دیگر از تیم‌های روسیه نیز به من پیشنهاد همکاری داد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ادامه داد: با توجه به شرایط زندگی شخصی‌ام و مشاوره‌های سرمربی تیم ملی، ترجیح دادم به ایران بازگردم و بر روی پیشنهادات فکر کنم تا بتوانم سر فرصت برای فصل آینده تصمیم‌گیری کنم.

وی در خصوص کیفیت لیگ فوتسال کشور روسیه افزود: از نظر کیفیت لیگ روسیه بی نظیر است، امکانات سخت افزاری و حضور بازیکنان برزیلی و اسپانیایی در روسیه سبب افزایش کیفیت این لیگ شده، همچنین برگزاری مسابقات مرحله پلی‌آف به صورت ۳ از ۵ سبب می‌شود تیمی که واقعا حق دارد به عنوان قهرمانی دست یابد، همچنین کشور روسیه دو سهمیه در جام ملت‌های اروپا دارد و همین موضوع نیز سبب افزایش کیفیت این لیگ است.

محمدی در خصوص وضعیت برگزاری دیدارهای لیگ برتر فوتسال کشور روسیه تصریح کرد: برگزاری این مسابقات همانند کشور ایران خوب است، ولیکن در بحث تماشاگران و حضور آن‌ها در سالن مقداری لیگ روسیه با ایران متفاوت است، جو سالن‌های روسیه بسیار خوب است و بازیکنان می‌توانند به‌ خوبی و با آرامش فعالیت داشته باشند، تماشاگران حاضر در ورزشگاه صرفاً به تشویق تیم خود می‌پردازند و پس از اتمام بازی نیز سالن را به خوبی ترک می‌کنند، جای این موضوع در لیگ ایران خالی است و ای کاش روزی برسد که تماشاگران کشور ما نیز درگیر حواشی نشوند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال در خصوص تجربه لژیونر شدن خود تشریح کرد: تجربه خوبی را پشت سر گذاشتم، آرزوی هر ورزشکاری است که در تیم‌ها و لیگ‌ها اروپا فعالیت کند، من نیز همیشه این موضوع مد نظرم بود؛ سختی‌های را در این راه چشیدم ولی من این چالش جدیدی که در زندگی‌ام ایجاد شد را دوست داشتم.

وی در خصوص اینکه آیا قصد بازگشت به تیم گیتی‌پسند را دارد و یا خیر افزود: من بهترین سال‌های دوران فوتسال خودم را در تیم شهرم یعنی گیتی‌پسند تجربه کردم و با این تیم به عناوین مختلفی دست یافتم، هنوز یک هفته از بازگشتم به ایران نگذشته است و مذاکره‌ای با گیتی‌پسند و هیچ کدام یک از باشگاه‌های ایران انجام نداده‌ام.

محمدی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال کشور گفت: تیم ملی فوتسال کشور سال حائز اهمیتی در پیش خواهد داشت، جام ملت‌های آسیا پیش روی تیم ملی است که این مسابقات بلیت ایران را برای حضور در جام جهانی صادر می‌کند؛ قطعا تیم ملی به دنبال تکرار مقام دوره‌های قبلی و همچنین ارتقای این مقام ها است، تمرکز اول ما بر روی جام ملت‌ها است و امیدواریم پس از موفقیت در این مسابقات، حضور خوبی را در جام جهانی داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.