کد خبر : 156686
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1399 - 11:40
-

ناظم الشریعه: باید هر چه سریع‌تر مسابقات فصل بعد لیگ برتر را شروع کنیم / برخی بازیکنان برای اولین بار است که به تیم ملی دعوت می‌شوند

ناظم الشریعه: باید هر چه سریع‌تر مسابقات فصل بعد لیگ برتر را شروع کنیم / برخی بازیکنان برای اولین بار است که به تیم ملی دعوت می‌شوند

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره آغاز مرحله دوم اردوی تیم ملی اظهار داشت: از فردا دوشنبه مرحله دوم اردوی تیم ملی فوتسال آغاز خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره آغاز مرحله دوم اردوی تیم ملی اظهار داشت: از فردا دوشنبه مرحله دوم اردوی تیم ملی فوتسال آغاز خواهد شد و تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت. کنفدراسیون فوتبال آسیا چند روز قبل تاریخ تمامی رقابت‌های آسیایی را اعلام کرد. تاریخ مسابقات زیر ۱۹ سال و جام ملت‌های آسیا مشخص شدند. قرار است طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات جام ملت‌ها از ۱۴ تا ۲۵ آبان ماه به میزبانی ترکمنستان برگزار شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره اینکه تیم ملی تا قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا چند اردوی دیگر برگزار خواهد کرد بیان کرد: ما برنامه ریزی‌هایی بسیار خوبی انجام داده ایم و با توجه به اینکه حدس می‌زدیم مسابقات جام ملت‌ها در آبان برگزار می‌شود، برای همین چند اردوی مناسبی را برای تیم ملی در نظر گرفته ایم. اول اینکه در چند روز مانده به مسابقات جام ملت‌ها یک اردوی متمرکز خواهیم داشت. قبل از آن یک فیفادی در شهریور ماه داریم که به شدت دنبال آن هستیم تا در این تاریخ چند بازی دوستانه را در ایران میزبانی کنیم. در حال برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم یک تورنمنت کوچک هم در جمهوری آذربایجان برگزار کنیم.

ناظم الشریعه درباره اینکه آیا قبل از آغاز اردو از ملی پوشان تست کرونا گرفته می‌شود یا خیر گفت: در اردوی قبلی که برگزار شد ما از بازیکنان تست کرونا گرفتیم و در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم این کار را در مرحله دوم هم انجام دهیم. به همین دلیل قرار است فردا صبح بازیکنان تست کرونا دهند و امیدوارم که جواب تست ها تا فردا بعدازظهر آماده شود تا بتوانیم تمرینات را از روز سه شنبه صبح به صورت رسمی آغاز کنیم. کار ما از این بعد کمی سخت خواهد شد، زیرا بازیکنان باید به صورت دائم در اردو باشند و از طرفی باید هر چه سریع‌تر مسابقات فصل بعد لیگ برتر را شروع کنیم. خوشبختانه با صحبت‌هایی که با آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال انجام داده ایم قرار شد مسابقات لیگ از اوایل شهریور آغاز شود تا بازیکنانی که قرار است به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شوند، از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داشته باشند.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطر نشان کرد: در مرحله دوم اردو از چند بازیکن جدید دعوت کرده ایم که برخی از آن‌ها برای اولین بار است که به تیم ملی دعوت می‌شوند. از جمله بازیکنان جدیدی که به اردوی دوم تیم ملی دعوت شده اند می‌توان به سالار آقاپور اشاره کرد که مدت زیادی بود به اردو دعوت نشده بود. مسعود یوسفی که در تیم ملی زیر ۲۰ ساله‌ها بازی می‌کند، برای اولین بار است که به تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شود و همچنین حمزه کدخدایی برای دومین بار و رضا قنبری هم برای اولین بار است که به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

متاسفانه سرمربى تیم ملى دنبال نمایش و عوام فریبى هست و هنگام دعوت بازیکنان از بازیکنان مدعى پوشیدن تیم ملى کسى را دعوت نمیکند فقط جوانانى را دعوت مى کند که خودشان هم میدادند از قبل خط خورده هستند فقط جهت تبلیغات دعوت مى شوند بهتره سرمربى تیم ملى دست از این ریاکارى بردارد و بِه فکر آینده فوتسال باشد