کد خبر : 156734
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1399 - 12:22
-

شریف:دورهمی فوتسالی برگزار کردیم نه تمرین/خودم هم پا به توپ شدم/نمی شود ثابت کرد اعضای تیم ما در دورهمی های فوتسالی کرونا گرفته اند

شریف:دورهمی فوتسالی برگزار کردیم نه تمرین/خودم هم پا به توپ شدم/نمی شود ثابت کرد اعضای تیم ما در دورهمی های فوتسالی کرونا گرفته اند

سرمربی تیم هیات خراسان رضوی به گزارش دیروز پایگاه خبری فوتسال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیروز در گزارش اختصاصی نوشتیم دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونا چند عضو تیم فوتسال بانوان هیات خراسان رضوی استارت زودهنگام  و غیرقانونی تمرینات و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی بوده است(متن کامل گزارش را اینجا بخوانید)
فاطمه شریف سرمربی تیم هیات خراسان رضوی در این باره گفت: از ۲۰ خردادماه سالن‌های ورزشی شهرداری بازگشایی شدند و تمرینات مختلف از سر گرفته شد. ما نیز براساس قراردادی که داشتیم، ساعاتی خالی در سالن‌های صیاد و گلسا در روز‌های شنبه تا چهارشنبه داشتیم. ازآنجاکه مدت زیادی بود بچه‌ها تمرین نکرده بودند، به خواست بچه‌ها دورهمی‌های فوتسالی برگزار کردیم و اصلا خبری از تمرین تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی نبود.
سرمربی تیم هیئت فوتبال استان گفت: در این دورهمی‌ها من که مثل بقیه بچه‌ها دلتنگ فوتسال بودم، خودم نیز پابه‌توپ می‌شدم و تفریحی بود. بچه‌های فوتسالی مشهد که عضو تیم هم نبودند، در کنار ما بازی می‌کردند، ۵ نفر از بازیکنان اصلی تیم که غیربومی بودند، در این جلسات حضور نداشتند. عده‌ای از بچه‌ها به دلایل مختلف نتوانستند در سالن حاضر شوند و من هیچ مشکلی با این موضوع نداشتم و تصمیم را برعهده آن‌ها قرار داده بودم. قطعا اگر تمرینات تیم هیئت فوتبال خراسان بود، من با کسی تعارف نداشتم و همه ملزم به حضور در تمرینات می‌شدند؛ درحالی‌که چنین‌شرایطی نبود و در بازی‌های ما خبری از تمرین تاکتیک و تکنیک نبود.
او درباره ادعای اجباری‌بودن حضور بازیکنان تصریح کرد: تنهاباری که از همه بچه‌ها خواستم در سالن حاضر شوند، همان ۲۰ خرداد و جلسه اول بود تا بتوانیم به شکل حضوری، درباره ادامه لیگ و نظر آن‌ها برای حضور در پلی‌آف صحبت کنیم. همان روز ۴۰ دقیقه فقط حرف زدیم و درنهایت بچه‌ها اعلام کردند که لیگ را ادامه دهیم. از بچه‌های غیربومی نیز پیش‌از‌آن تلفنی سؤال کرده بودم. در شروع این جلسات و دورهمی‌ها به همه بچه‌هایی که حضور داشتند، تأکید کردم اگر کسی این‌روز‌ها دچار آسیب‌دیدگی شود، هیچ مسئولیتی برعهده تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی نیست؛ زیرا این تمرین تیم نیست و فقط تفریحی بازی می‌کنیم. همه باید شخصا موارد بهداشتی را رعایت کنند، دست‌ها قبل و بعد از تمرین شسته شود و ضدعفونی همراه داشته باشند. ماسک همراه بازیکنان باشد و در مسیر رفت‌وآمد حتما از آن استفاده کنند. باوجود اینکه بعد از ماه‌ها همدیگر را می‌دیدیم، دست‌دادن و روبوسی را ممنوع کردم. آب‌معدنی تهیه نشد و هرکسی مسئولیتِ به‌همراه‌داشتن بطری آب شخصی خود را برعهده گرفت. ۴ رنگ کاور داشتیم که هر بازیکن یک کاور را انتخاب می‌کرد و تا آخر همان را داشت و البته شسته می‌شد.
اما شریف درباره بازیکن اخراجی این تیم در این روز‌ها گفت: این بازیکن به دلایل مختلفی از تیم کنار گذاشته شد و هرگز دلیلش غیبت او در این جلسات نبود. شیرین شاهسون بهانه‌های مختلفی آورد؛ اینکه هزینه ایاب‌وذهاب ندارم، درحالی‌که ما ۸۰ درصد قرارداد همه بازیکنان را پرداخت کرده بودیم و به او نیز اعلام کردم تیم نمی‌تواند در این شرایط پرداختی داشته باشد و من نیز گفتم می‌تواند نیاید. همه‌چیز را نمی‌توان گفت، اما بازیکنی که در چند ماه گذشته برای حضور در تهران و رفت‌وآمد و خرج‌های مختلف هزینه داشته است، حالا برای تمرین اعلام می‌کند پولی ندارد.زمانی که برای شروع تمرینات نیز در روز‌های اخیر برنامه‌ریزی می‌کردیم دوباره همین موضوع پول را مطرح کرد. از مدت‌ها قبل مشخص شده بود که دیگر دلش با تیم نیست. بار‌ها رفتار‌هایی کرده بود که می‌توانستیم او را کنار بگذاریم، اما نخواستم آینده ورزشی یک بازیکن را تغییر دهم یا انگیزه او را بگیرم. چندین‌بار در طول فصل با او صحبت کردم؛ حتی در بازی‌هایی که به‌عنوان دروازه‌بان سوم باید روی سکوی سالن حاضر می‌شد، در همان دقایق اولیه بازی به‌همراه دوست خود از سالن می‌رفت وحضور نداشت، اما من باز هم او را اخراج نکردم؛ تاجایی‌که دیگر کار به جایی رسید که او دیگر با تیم نبود و این‌گونه با این ادعا‌ها سعی کرد از آب گل‌آلود ماهی بگیرد. حتی عنوان کرد حق‌و‌حقوق خود را از طریق فدراسیون دنبال می‌کند. این درحالی است که در فصلی که گذشت، فقط یک نیمه برای تیم به میدان رفت.
سرمربی تیم مشهد خاطرنشان کرد: نفراتی که مبتلا به کرونا شده‌اند، در این مدت، رفت‌وآمد و مشغولیت‌های خودشان را هم داشته‌اند و نمی‌توان ثابت کرد در این دورهمی‌های فوتسالی مبتلا شده‌اند یا جایی دیگر. در آن زمان همگی بدون علامت بوده‌اند، اما در این روز‌ها علائم آن‌ها به‌صورت کامل بروز کرده به‌همین‌دلیل دیگر تستی از آن‌ها نخواهیم گرفت. صبح یکشنبه ۲۲ تیرماه از مابقی بازیکنان تست گرفته شد و درصورتی‌که تمامی تست‌ها منفی باشد، تمرینات را از سه‌شنبه آغاز خواهیم کرد.
او تأکید کرد: هرچند براساس آخرین پروتکل سازمان لیگ، رشته‌های فوتسال و فوتبال ساحلی نیازی به انجام تست پیش از تمرین نداشتند، اما با همکاری و حمایت هیئت فوتبال پیش از تمرینات تست انجام شد. درنتیجه اگر حتی یک‌درصد ما تمرینات تیم را هم آغاز کرده بودیم، کاری خلاف قانون نبوده است و با بازشدن سالن‌ها رشته‌های ورزشی مختلف می‌توانستند تمرینات خود را انجام دهند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.