کد خبر : 156744
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1399 - 8:57
-

مشکلات قهرمان برای حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتسال

مشکلات قهرمان برای حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتسال

تیم مس سونگون برای حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتسال با چالش‌هایی روبروست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم مس سونگون ورزقان که توانست با غلیه بر گیتی پسند عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال را از آن خودکند برای حضور در فصل آینده این مسابقات با مشکلات متعددی روبروست. این تیم که باید از ۱۲ تا ۲۳ آذر نیز به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا در امارات به میدان برود در وهله اول با بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی روبرست و نمی تواند بازیکن جدید جذب کند. این باشگاه به دلیل بدهی به حمید احمدی و محمدرضا سنگ سفیدی دو بازیکن سابق خود با حکم کمیته تعیین وضعیت محکوم به پرداخت این مطالبات شده و همچنین پنجره نقل و انتقالاتی آن‌ها هم بسته شده است. از سوی دیگر چندی پیش نیز خبر رسید به دلیل شکایت یکی ا زاعضای سابق این تیم حساب باشگاه نیز موقتا توقیف شده است.
در کنار این‌ها با توجه به اتفاقات فینال در تبریز، علی افضلی سرمربی این تیم با محرومیت یکساله از سوی کمیته انضباطی روبرو شده و به همین دلیل مسی‌ها برای حضور در فصل آینده لیگ برتر و جام باشگاه‌های اسیا باید به گزینه دیگری فکر کنند. همچنین ابوالقاسم عروجی ستاره ملی پوش این تیم نیز از نیمه‌های فصل گذشته دلیل دوپینگ محروم شد و با وجود اینکه مسی ها اعلام کردند قرارداد این بازیکن را تمدید می‌کنند قادر به استفاده از او نیستند.
در کنار همه اینها زمزمه‌هایی مبنی بر برکناری حامد نجفی مدیرعامل این باشگاه به دلیل مسائل غیر ورزشی نیز شنیده می شود که باعث خواهدشد مسی‌ها با چالش های بزرگی برای حضوردر فصل آینده لیگ برتر روبرو باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

هر موقع یه تیم آذربایجانی موفق شده، مدیرعاملشو به دلیل “مسائل غیر ورزشی” برکنار کردن
اینم از پروژه تخریب مس