کد خبر : 156770
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1399 - 12:10
-

ترابیان : کمیته فنی در انتخاب “کاندلاس” با هیچکس مشورت نکرد / باید در تیم ملی به بازیکنان جوان و با استعداد فرصت دهیم /عمادی بار‌ها به عنوان مدیر فنی در تیم‌های ملی کار کرده است

ترابیان : کمیته فنی در انتخاب “کاندلاس” با هیچکس مشورت نکرد / باید در تیم ملی به بازیکنان جوان و با استعداد فرصت دهیم /عمادی بار‌ها به عنوان مدیر فنی در تیم‌های ملی کار کرده است

رئیس سابق کمیته فوتسال، درباره وضعیت تیم ملی فوتسال قبل از آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم ملی فوتسال کشورمان وضعیت خوبی دارد و می‌تواند دوباره در مسابقات جام ملت‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان رئیس سابق کمیته فوتسال، درباره وضعیت تیم ملی فوتسال قبل از آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم ملی فوتسال کشورمان وضعیت خوبی دارد و می‌تواند دوباره در مسابقات جام ملت‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. این هم بستگی به آن دارد که ما بتوانیم تیم ملی را در سطح آمادگی بالایی نگه داریم و هم اینکه از بازیکنان جوان و با استعداد در تیم ملی استفاده کنیم. ما باید سعی کنیم بازیکنان جوان و با استعداد را به تیم ملی آورده و به آن‌ها فرصت دهیم تا بتوانند خودشان را نشان دهد.

ژاپن حریف اصلی ما در جام ملت‌های آسیا است
او افزود: از طرفی دیگر کمیته فوتسال باید در این چند ماهی که به آغاز جام ملت‌های آسیا باقی مانده تدارکات لازم را برای تیم ملی در نظر بگیرد و بازیکنان باید به هر شکلی که شده چند بازی خوب با تیم‌های مطرح جهان برگزار کرده تا بتوانند با قدرت وارد مسابقات قهرمانی آسیا شوند. الان تنها حریف بزرگی که می‌تواند ما را در مسابقات جام ملت‌ها تهدید کند ژاپن است که با برنامه ریزی‌های بسیار خوب و مدونی که در چند سال اخیر انجام داده یکی از حریفان سر سخت ما خواهد بود. همچنین ژاپنی‌ها در این چند وقت اخیر به طور مدام در حال آنالیز کردن تیم ملی ما هستند و بار‌ها مسئولان فوتسال این کشور با من تماس گرفتند تا درباره وضعیت تیم ملی جویا شوند.

هیچگاه تیم‌های عربی را در حد ایران ندیده ام
ترابیان ادامه داد: تیم‌های ژاپن وتایلند اصلی‌ترین حریفان ما در مسابقات جام ملت‌ها هستند و این ۲ کشور در چند سال اخیر در فوتسال بسیار خوب کار کردند و نشان می‌دهد که کار ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا بسیار سخت خواهد بود. همان طور که گفتم ژاپنی‌ها به صورت مدون در حال کار کردن هستند و تایلندی‌ها هم همیشه در نوع خودشان خطرناک بوده و هستند. به غیر از این ۲ کشور، به خصوص عرب‌ها هیچگاه حریف سرسختی برای ما در فوتسال نبوده اند، زیرا قدرت آن‌ها مقطعی است و من هیچگاه تیم‌های عربی را در حد ایران ندیدم.

کمیته فنی در انتخاب “کاندلاس” با هیچکس مشورت نکرد
رئیس سابق کمیته فوتسال همچنین درباره اضافه شدن خسوس کاندلاس و محمد رضا حیدریان به کادر فنی تیم ملی بیان داشت: کاندلاس اگر در یک مجموعه حساب شده حضور داشته باشد می‌تواند به تیم ملی بسیار کمک کند و آن مجموعه هم باید کمال استفاده را از او ببرد. به هر حال من هنوز نمی‌دانم که چطور شد به یک باره کاندلاس به عنوان مدیر فنی تیم ملی انتخاب شد و کمیته فنی در این مورد با هیچکس مشورت نکرد. در خصوص حیدریان هم باید بگویم که او یکی از استعداد‌های خوب فوتسال ما و دارای بالاترین مدرک فوتسال آسیا است. به نظر من حق محمد رضا حیدریان است که در تیم ملی حضور داشته باشد. من او را از لحاظ مسائل فنی خیلی قبول دارم و حتی یک بار در کلاس‌های فنی که خودم مدرس آن بودم، افرادی از AFC آمده بودند و به ما گفتند که حیدریان یکی از استعداد‌های بی نظیر فوتسال ایران است.

عمادی دارای بالاترین مدرک مربیگری است
ترابیان درباره انتخاب مصطفی عمادی به عنوان سرمربی تیم ملی «ب» هم گفت: مصطفی عمادی سابقه بسیار طولانی در فوتسال کشورمان دارد و دارای بالاترین مدرک مربیگری است. همچنین عمادی جزء آن دسته از مربیانی است که مدرک سطح ۳ را دارد. او بار‌ها به عنوان مدیر فنی در تیم‌های ملی کار کرده و یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی هم بوده است و ما می‌توانیم از تجربیات او در تیم ملی «ب» به خوبی استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اسماعیل چهارشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

برادر من بزار محرومیت کمیته اخلاق تموم بشه بعد مصاحبه کن ، آخه تو چکار به فوتسال داری ، تو کجا بودی اصلا