کد خبر : 156804
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1399 - 15:47
-

طیبی : خود ما باعث شدیم که توقعات مردم بالا رود / باید ببینم که برای فصل بعد چه چیزی پیش می‌آید

طیبی : خود ما باعث شدیم که توقعات مردم بالا رود / باید ببینم که برای فصل بعد چه چیزی پیش می‌آید

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال در این چند ماه باقی مانده تا شروع مسابقات جام ملت‌ها بیشتر از تیم ملی حمایت کنند، زیرا مردم از ما توقع دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان پس از پایان تمرینات امروز اظهار داشت: دومین مرحله اردوی تمرینات تیم ملی فوتسال امروز برگزار شد. پس از آنکه روز گذشته بازیکنان تست‌ کرونا دادند، خدا را شکر مشخص شد که هیچ کدام از آن ها مشکلی ندارند و امروز در تمرینات حاضر شدند. ما خودمان را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کنیم که قرار است از ۳ ماه دیگر در ترکمنستان برگزار شود. کار ما در آن رقابت‌ها بسیار سخت است، زیرا مقدماتی جام جهانی بوده و همچنین باید از عنوان قهرمانی خودمان هم دفاع کنیم.

او افزود: در این مرحله از اردو کادر فنی تیم ملی بیشتر از بازیکنان جوانی دعوت کرده که برخی از آن‌ها برای اولین بار است به تیم ملی دعوت می‌شوند. همچنین قرار است از مراحل بعدی بازیکنان قدیمی و با تجربه هم به اردوی تیم ملی اضافه شوند تا با آمادگی ۱۰۰ درصدی به مسابقات جام ملت‌های آسیا برویم. امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال در این چند ماه باقی مانده تا شروع مسابقات جام ملت‌ها بیشتر از تیم ملی حمایت کنند، زیرا مردم از ما توقع دارند و خود ما باعث شدیم که این توقعات بالا رود. من خودم یک ماهی است که به ایران آمده ام و تمریناتم را در اینجا پیگیری می‌کنم و باید ببنیم که برای فصل بعد چه چیزی پیش می‌آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.