کد خبر : 156826
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1399 - 12:44
-

ماجرای محرومیت علیرضا افضل از حضور در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا

ماجرای محرومیت علیرضا افضل از حضور در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا

محرومیت علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون مربوط به رقابت‌های لیگ برتر است و شامل جام باشگاه‌های آسیا نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون را به علت درگیری در بازی فینال لیگ برتر برابر گیتی پسند اصفهان به مدت یک سال از فعالیت در تیم‌های ورزشی محروم کرد، به همین دلیل او نمی‌تواند فصل بعد تیمش را در رقابت های لیگ برتر همراهی کند.

حالا از باشگاه مس سونگون خبر رسیده که مسئولان حقوقی این باشگاه دفاعیات خود را جمع آوری و به کمیته استیناف ارسال کرده اند.

تیم فوتسال مس سونگون از ۱۲ تا ۲۳ آذر ماه باید در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که به میزبانی امارات برگزار می‌شود، شرکت کند. این در حالی است که هنوز وضعیت سرمربی این تیم در این مسابقات مشخص نیست.

به گفته مسئولان باشگاه مس سونگون محرومیت افضل مربوط به مسابقات لیگ برتر است و شامل رقابت‌های بین المللی نمی‌شود و به همین دلیل او می‌تواند مس را در بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا همراهی کند.

تمام این موارد زمانی قطعی می‌شود که کمیته استیناف رای به بخشش افضل دهد  که در آن صورت این مربی مشکلی بابت همراهی تیمش نخواهد داشت، اما اگر این کمیته محرومیت افضل را تایید کند در آن صورت مسی‌ها باید به سراغ مربی دیگری بروند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲

اخی دلم برا چیتوز موتوری سوخت😂😂😂 حیف اون پولی که جنتی کرد تو حلقومتا اینجوری جواب دادی نمک نشناس ترینا بی خود ترین مربی لیگ ایران😂 فعلا ۱ سال از تو تی وی ببین بازیارا😂

شناس چهارشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶

چته حاجی زیر هر خبری که مربوط به افضله چیتوز موتوری میگی
بدجوری سوزونده انگار