کد خبر : 156824
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1399 - 12:40
-

هاشم‌زاده: بازیکنان با انرژی خوبی در تمرینات حاضر هستند

هاشم‌زاده: بازیکنان با انرژی خوبی در تمرینات حاضر هستند

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: امروز در نوبت صبح به تمرین حفظ مالکیت توپ و دفاع ۳ نفره پرداختیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد هاشم زاده ،مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: دور جدید تمرینات از روز گذشته آغاز شد و امروز صبح نیز سومین تمرین را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: شرایط کلی تیم و اردو خوب است. اگرچه بازیکنان در شرایط ایده‌آل خود قرار ندارند، اما انرژی بسیار خوبی در تمرینات دارند و کار را برای اجرای خواسته هایمان و رسیدن به آمادگی حداکثری تسهیل می‌کند.

مربی تیم ملی فوتسال افزود: در این اردو از بازیکنان جوان دعوت کردیم و انگیزه بالای آنها هم شرایط خوبی را در اردو ایجاد کرده است. امروز در نوبت صبح به تمرین حفظ مالکیت توپ و دفاع ۳ نفره پرداختیم و در نوبت عصر نیز فشار تمرین کمی بیشتر خواهد شد.

هاشم‌زاده در پایان گفت: باتوجه به زمان باقیمانده تا مسابقات و شرایطی که در جهان به دلیل ویروس کرونا رخ داده و احتمال برگزاری بازی دوستانه بسیار کم شده است، اما با این حال باید ضمن تلاش برای تدارک بازیهای دوستانه مناسب، از همین اردوها و حضور بازیکنان در دل مسابقات لیگ نیز استفاده کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

برو بابا خودتون رو مسخره کردید چهار تا بچه رو دعوت میکنید بعد هم خط میزنید معلوم نیست ملاک دعوت اینا چى هست ؟! اینا اسمش أردو تیم ملى نیست دورهمى شیرازى هاست فقط جمع بشید و خوش باشید !!! فوتسال ایران دارید نابود میکنید با این دورهمى هاتون!!