کد خبر : 156862
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 تیر 1399 - 15:51
-

سه تازه وارد تیم ملی: آرزوی ما همراهی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا است

سه تازه وارد تیم ملی: آرزوی ما همراهی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا است

سه بازیکن جوان دعوت شده به اردوی‌ فوتسال گفتند: قدر‌‌ این فرصت داده شده از سوی کادرفنی را می‌دانیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان با حضور بازیکنان جوان و بازیکنانی که برای نخستین بار به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند، امروز (پنجشنبه) پس از برگزاری یک نوبت تمرینی در صبح به پایان رسید.

رضا قنبری:
از اعتماد کادرفنی به خودم و سایر بازیکنان جوانان بسیار خوشحالم، به خصوص که چند لژیونر هم در این اردو هستند و شرایط خوبی برای ما ایجاد شده است. از زمانی که سرمربی تیم ملی جوانگرایی را آغاز کرد، همیشه فکر دعوت شدن به تیم بزرگسالان را در سر داشتم و بابت این موضوع از ناظم‌الشریعه خیلی ممنونم. امیدوارم تجربه خوبی برایم باشد و سعی ‌می‌کنم از آن استفاده کنم. ضمن اینکه آرزوی فعلی من همراهی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا است.

مسعود یوسفی:
از اینکه توانستم پس از حضور در تیم‌های ملی رده‌ جوانان و امید به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شوم و در این اردو جمع بازیکنان بزرگی مامند حسین طیبی و سپهر محمدی باشم، بسیار‌ خوشحالم. سعی می‌کنم از این فرصت استفاده زیادی کنم و همه تلاشم را در تمرینات بکار بگیرم تا جواب اعتماد سرمربی تیم ملی را به خوبی بدهم چراکه به ما اعتماد کرده و در مسیر جوانگرایی تیم ملی، فضا خوبی به ما داده است. امیدوارم بتوانم در مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی پیش‌رو یا سال‌های آینده یکی از بازیکنان باشم و مفید واقع شوم.

حمزه کدخدایی:
بی شک آرزوی هر فوتسالیست دعوت به اردوی تیم ملی بزرگسالان است و این آرزو تا حدود سال گذشته برایم بسیار دور دست بود. تا اینکه به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم و در این اردو افتخار تمرین در کنار چند لژیونر هم نصیبم شد. دعوت به اردوی تیم ملی فوتسال ایران باتوجه به اینکه در جهان برند است، بسیار ارزشمند و افتخارانگیز است. باید تشکر ویژه‌ای از سرمربی تیم ملی فوتسال به خاطر میدان دادن به جوانان داشته باشم، خوشبختانه بزرگان تیم کمک زیادی به ما می‌کنند و شرایط بسیار خوب است. آرزویم همراهی و کسب عنوان با تیم ملی در قهرمانی آسیا و فینال جام جهانی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.