کد خبر : 156865
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 تیر 1399 - 16:01
-

شمسایی: اگر ملی‌پوش بودم، حتما مصاحبه می‌کردم

شمسایی: اگر ملی‌پوش بودم، حتما مصاحبه می‌کردم

وحید شمسایی گفت: مصاحبه نکردن را قبول ندارم و اگر عضوی از تیم ملی فوتسال بودم با نخستین تماس از طرف هر رسانه‌ای مصاحبه می‌کردم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در گفتگوی تلفنی در خصوص ممنوع المصاحبه بودن کادر فنی و ملی‌پوشان فوتسال، افزود: نمی‌دانم چه موضوعی پشت این قانون فدراسیون فوتبال قرار دارد که چنین دستوری صادر شده است، اما از نظر من قابل قبول نیست، کسی مصاحبه نکند.
 هیچ چیز سر جایش نیست
وی ادامه داد: هیچ چیز فدراسیون سرجایش نیست، از پرداخت نشدن پاداش ملی‌پوشان آقایان و بانوان تا تصویب تشکیل تیم “ب” و اضافه شدن کاندلاس و حیدریان به تیم ملی را در نظر بگیرید، تا نگرفتن پاداش شمسایی بعد از بیست سال!
این پیشکسوت فوتسال به توانایی دبیرکل فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: نبی چهره شناخته شده، توانمند و کار بلد است، اما وقتی نمیتوانیم کاری بکنیم نباید وارد آن موضوع شد. مثل مسائل اخیر یا ندادن پاداش ها.
 چطور برخی موارد تصویب می‌شود؟ 
وی افزود: وقتی موضوع اضافه شدن کاندلاس و حیدریان به کادر فنی تیم ملی در هیئت رئیسه مطرح نشده است، چطور در کمیته فنی تصویب می‌شود؟! هنوز نتوانسته اند پاداش قهرمانی یا حق الزحمه کادر فنی را بپردازند، بعد به دنبال تشکیل تیم ب، جیم، دال و ذال هستند! و حالا، چون نمی‌توانند، این موضوعات را اجرایی کنند، همه را ممنوع المصاحبه می‌کنند!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.