کد خبر : 156850
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 تیر 1399 - 8:34
-

فخیم: فوتسال را کنار گذاشتم/ آرزو دارم در سالهای آخر بازی در فوتبال را تجربه کنم

فخیم: فوتسال را کنار گذاشتم/ آرزو دارم در سالهای آخر بازی در فوتبال را تجربه کنم

کاپیتان مس از آرزویش برای بازی در فوتبال می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کاپیتان تیم فوتسال مس‌سونگون، گفت:‌ در شرایط کرونایی فعلا فوتسال را کنار گذاشتم و به زمین‌های فوتبال رفته و ورزش می‌کنم.

«فرهاد فخیم» کاپیتان باتجربه تیم فوتسال مس‌سونگون ورزقان در گفت و گویی، اظهار داشت: در این روزهای کرونایی در سالن تمرینی انجام نمی‌دهم و شرایط تمرینات تیم مس هم هنوز مشخص نیست. فوتسال را فعلا کنار گذاشتم و به زمین فوتبال می‌روم و ورزش می‌کنم.

وی افزود: علاقه زیادی به رشته فوتبال دارم و آرزویم این است که سال‌ آخر بازی کردنم را در یکی از تیم‌های شهرم که در لیگ‌های فوتبال حضور دارند، بگذرانم. در جوانی چند سال در لیگ‌های یک و دو حضور داشتم و حتی برای تیم شهرداری تبریز نیز بازی کردم. زانوی من مصدومیتی داشت که خدا را شکر بهبود پیدا کرده است. امیدوارم توان بازی کردن در چمن را داشته باشم.

کاپیتان تیم فوتسال ورزقان در خصوص وضعیت این تیم در فصل بعدی لیگ برتر فوتسال، خاطر نشان کرد: هنوز صحبتی در مورد چیزی انجام نشده اما به طور قطع سال آینده هم در لیگ برتر حضور داریم.

فخیم درباره رای کمیته انظباطی مبنی بر جریمه سه میلیون تومانی او، به ایرنا گفت: کاری در دیدار فینال نکردم که مستحق این جریمه باشم. در فیلم‌های بعد از بازی نیز این حرف من تایید می‌شود. در درگیری‌های بعد بازی کار من جدا کردن بود و همه شاهد این موضوع بودند. منتظر هستند تا من کوچکترین کاری کنم تا ۱۰ جلسه محرومم کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ در پایان فینال هنگامی‌که جشن قهرمانی گرفتیم، برخی از اعضای تیممان به کرونا مبتلا شدند. «علی افضل» سرمربی تیم، «بابک نصیری» و برخی از اعضای کادرفنی در آن شلوغی به این ویروس مبتلا شدند و تا چند روز وضعیت خوبی نداشتند اما خداراشکر الان وضعیت خوبی دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد پنجشنبه , ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷

عجب تیتر زردی!!!