کد خبر : 156860
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 تیر 1399 - 15:46
-

ناظم الشریعه و الگوبرداری از کی روش

ناظم الشریعه و الگوبرداری از کی روش

سرمربی تیم ملی فوتسال از کی روش الگوبرداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باتوجه به اینکه تا شروع مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا ۲۰۲۰ کمتر از چهار ماه زمان باقی است، محمد ناظم الشریعه و کادرفنی تیم ملی فوتسال کشورمان با هدف ایجاد روحیه رقابتی و شادابی بیشتر برای بازیکنان در اردوهای پیش‌رو، از یک مربی کیک بوکسینگ جهت حضور در اردوها دعوت کرده است.

به همین منظور، آرش بهزادنیا که سابقه دو قهرمانی کشوری نیز در کارنامه خود دارد، در هر اردو به مدت ۲۰ دقیقه در یک نوبت تمرینی حاضر خواهد شد تا علاوه بر کار روانی، جنگندگی بیشتر در مسابقات را به بازیکنان آموزش بدهد.

پیش از این کارلوس کی روش قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشوی ایران دعوت کرد تا با حضور در اردو از نظر بدنی و تهاجمی بازیکنان را آماده کند و همچنین آنها از نظر ذهنی نیز آماده نبرد با نفرات بزرگ دنیا شوند. حالا محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال با الگوبرداری از کارلوس کی روش از مربی کیک بوکسینگ دعوت کرده تا چند روزی کنار شاگردانش باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲

ناظم مدرسه جرات نداره توى اردوى اصلى از این آدم. ها دعوت کنه همه مسخرش میکنند چها ر تا بچه دعوت کرده بجاى فوتسال داره کیک بوکسینگ!!! آموزش میده فقط دنبال ادا در آوردن هست این آدم !! خخخخ