کد خبر : 156923
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 تیر 1399 - 13:47
-

دبیر سابق سازمان لیگ فوتسال: امضای من را هم در کارت ملی‌پوش فوتسال جعل کرده بودند!

دبیر سابق سازمان لیگ فوتسال: امضای من را هم در کارت ملی‌پوش فوتسال جعل کرده بودند!

دبیر سابق سازمان لیگ فوتسال گفت: حتی امضای مرا هم در کارت محمد شجری ملی پوش فوتسال جعل کرده بودند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چند هفته پیش پلیس آگاهی شهرستان ورزقان طی نامه ای به فدراسیون فوتبال از جعل کارت بازی محمد شجری با عکس محمد حاجی زاده توسط باشگاه مس سونگون در سال ۱۳۹۷ خبر داد و استعلاماتی از فدراسیون فوتبال اخذ کرد.

حاجی‌زاده بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با طرح شکایت علیه این باشگاه مدعی شده که از عکس او برای صدور کارت محمد شجری بازیکن تیم ملی فوتسال استفاده شده و به این ترتیب، این کارت جعلی است.

این امر باعث شد تا باشگاه گیتی پسند هم که آن زمان با شجری قرارداد داشت، از مس سونگون به فدراسیون فوتبال شکایت کند. در این کارت، نام و امضای کاظم سلیمانی دبیر وقت سازمان لیگ فوتسال دیده می شود.

برای پیگیری این موضوع با سلیمانی تماس گرفتیم. وی گفت: من هم از طریق خبرنگاران در جریان این موضوع قرار گرفتم. وقتی هم عکس کارت را دیدم، متوجه شدم هم امضای مرا جعل کرده اند و هم مهر سازمان لیگ را. ضمن اینکه آن کارت به اندازه استاندارد کارت هایی نبود که ما در سازمان لیگ صادر کرده بودیم.

وی افزود: این موضوع باید پیگیری قضایی شود و کارشناسان خط و عکس آنرا بررسی کنند. من خودم از صدور این کارت بی اطلاع بودم.

دبیر سابق سازمان لیگ فوتسال در پاسخ به این سئوال که آیا برای ارائه توضیحات به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال دعوت شده است؟ تاکید کرد: خیر؛ این موضوع ارتباطی هم به من ندارد. البته اگر بخواهند می توانم توضیحاتم را ارائه کنم ولی همانطور که گفتم امضای من و مهر سازمان لیگ را هم جعل کرده بودند. باید کمیته های اخلاق، انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به این مسئله ورود کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.