کد خبر : 156915
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 تیر 1399 - 10:27
-

قرارداد حیدریان با تیم ملی فوتسال تا پایان جام جهانی

قرارداد حیدریان با تیم ملی فوتسال تا پایان جام جهانی

قرارداد مربی جدید تیم ملی فوتسال در جلسه روز سه شنبه به امضا خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از آنکه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان تصمیم گرفت محمد رضا حیدریان بازیکن سابق تیم ملی را به عنوان کمک مربی به کادر فنی تیم ملی اضافه کند با موافقت مسئولان کمیته فنی فوتسال مواجه شد و قرار است قرارداد این مربی در جلسه روز سه شنبه که میان اعضای کمیته فوتسال با مسئولان سازمان لیگ برگزار می‌شود به امضا برسد.

همچنین در جلسه روز سه شنبه ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی به همراه دستیاران خود حضور خواهند داشت و به احتمال بسیار زیاد حیدریان هم در این نشست حاضر می‌شود تا قراردادش را با تیم ملی امضا کند. شنیده می‌شود قرارداد محمدرضا حیدریان با تیم ملی فوتسال تا پایان مسابقات جام جهانی که شهریور ماه سال بعد در لیتوانی برگزار می‌شود، خواهد بود.

پیش از این قرار بود خسوس کاندلاس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال هم به عنوان مدیر فنی به کادر فنی تیم ملی اضافه شود، اما به دلیل نوسانات بازار ارز و همچنین مخالفت هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حضور این مربی اسپانیایی در تیم ملی منتفی و احتمالا تیم ملی بدون مدیر فنی به مسابقات جام ملت‌های آسیا خواهد رفت. مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا از ۱۴ تا ۲۵ آبان ماه به میزبانی ترکمنستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اسماعیل یکشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

آقای رئیس کمیته فوتسال که حتی نمیتواند تصمیمات کمیته فنی فوتسال را در فدراسیون فوتبال اجرایی کند ، وقتی نمیتواند برای فوتسال کاری کند خوب هست که چی ؟ و اینچنین است که آقای حسین شمس هم میگه ، بهترین مدیره !!!! آقا مگر محمد رضا حیدریان از کوچه اومده که اینطوری خرابش میکنید ؟ اسطوره فوتساله بابا ، حیف واقعا ، آقای شمس یه روز میبینیم که راجع به پرهیزکار چه چیزهایی خواهی گفت

ناشناس یکشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

دوست عزیز کسى حیدریان رو به زور به تیم ولى براى دستیارى ناظم الشریعه نیاورده خودش مصاحبه کرد و گفت دوست دارد دستیار بشود!!! وقتى خودش حاضر شده دستیار فرد کوچکى مثل ناظم الشریعه بشود شما چرا ناراحت هستید؟؟؟!!! در ضمن جناب شمس هم فرمودند حیدریان بهتر بود به عنوان مدیر فنى به تیم اضافه میشد ولى وقتى حیدریان احترام خودش را نگه نمیدارد از دیگران چه انتظارى دارید؟؟