مثبت شدن تست دو بازیکن تیم بانوان سایپا

همزمان با از سرگیری مسابقات حذفی فوتسال بانوان کشور، تست دو بازیکن مثبت شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، طبق اعلام روابط عمومی باشگاه سایپا، تیم فوتسال بانوان سایپا بعد از گذراندن تعطیلی بلندمدت لیگ برتر کشور به علت شیوع ویروس کووید ۱۹، با توجه به تصمیم از سرگیری مجدد این مسابقات و بر اساس پروتکل ابلاغی به انجام تست کرونا پرداخت.
با اعلام نتایج این آزمایش مشخص شد که دو بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا به این ویروس مبتلا شدهاند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰