کد خبر : 157017
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 11:58
-

اعلام اسامی کادر فنی تیم منتخب دانشجویی پسران ایران

اعلام اسامی کادر فنی تیم منتخب دانشجویی پسران ایران

اسامی کادر فنی تیم منتخب دانشجویی پسران ایران اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اسامی کادر فنی تیم منتخب دانشجویی پسران ایران اعلام شد. با اعلام سعید پروا مدیر رسانه تیم منتخب دانشجویی، رضا لک به عنوان مدیر فنی این تیم و علی تاجیک به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده‌اند. همچنین آقایان خسرو امیری ، سعید دل‌انگیز ، رامین طالبی و محمد کوچکی  به عنوان مربی، علی تاجیک را همراهی خواهند کرد. همچنین امیر فراشی  به عنوان مربی گلر در کادر فنی حضور دارند. حامد طایی به عنوان پرشک‌یار، علی مهابادی و جواد گلی‌زاده به عنوان تدارکات و مجتبی علیمردانی به عنوان روابط عمومی تیم را همراهی خواهند کند. و محمد داوری مدیر تیم خواهد بود.
هجدهمین دوره این مسابقات فوتسال مانند چند سال گذشته به میزبان شهر آنتروپ بلژیک برگزار می شود. این بازی‌ها قرار بود از ۱۴ تا ۱۶ اکتبر (۲۳ تا ۲۵ مهر) برگزار شود که به دلیل بیماری کرونا لغو شد و به اوایل سال ۲۰۲۱ و بهمن ماه منتقل شده است. تیم‌های کشورمان تاکنون چهار بار در بخش آقایان (۲۰۱۶، ۲۰۱۴، ۲۰۱۱ و ۲۰۰۸) و سه بار در بخش بانوان (۲۰۱۹، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۴) موفق به کسب مقام قهرمانی شده‌اند.
سه اردوی انتخابی و ۴ اردوی آمادگی برای تیم ایران پیش‌بینی شده است تا تیم با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شود. همچنین حضور در تورنمنت‌های ملی و بین‌المللی و بازی با تیم‌های باشگاهی ایرانی در این مسیر مدنظر قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.