کد خبر : 157020
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 12:01
-

شمسایی: زمان موفقیت فوتسال بهترین است، موقع پاداش همه فرار می‌کنند/منافع شخصی این روزها بیشتر شده است

شمسایی: زمان موفقیت فوتسال بهترین است، موقع پاداش همه فرار می‌کنند/منافع شخصی این روزها بیشتر شده است

پیشکسوت فوتسال ایران گفت: اختلاف‌ها هیچ کمکی به پیشرفت فوتسال نمی‌کند و همه میخواهند به سود خود عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی اظهار داشت: این روزها تمرینات را خیلی منظم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌دهیم لیگ فوتسال یک ماه و نیم است به پایان رسیده و در حال برنامه‌ریزی برای لیگ جدید هستیم. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به دلیل کرونا جام ملت‌ها را در پیش داریم. سازمان لیگ و کمیته فوتسال پیگیر این مسائل هستند و امیدوار هستم لیگ جدید در شهریورماه شروع شود.

وی در خصوص برگزاری پلی آف لیگ فوتسال گفت: من چون در ایتالیا بازی کرده‌ام و فلسفه پلی‌آف در آنجا وجود داشت هیچ مشکلی با آن ندارم. در آنجا هیچ تیمی مشکل مالی نداشت و تمام سازوکارها مشخص بود. وقتی سازوکارها مشخص نیست، نبود پلی آف بهتر است. الان در نظر دارند لیگ را به دو گروه تقسیم کنند و همه باید به تصمیمی که سازمان لیگ گرفته احترام بگذارند.

پیشکسوت فوتسال در رابطه با وضعیت کمیته فوتسال و سازمان لیگ عنوان کرد: زمانی که فوتسال جایزه و افتخار کسب می‌کند همیشه می‌گویند این ورزش بهترین است، وقتی می‌خواهند پاداش‌ها را بدهند، پول بانوان را نمی‌دهند. پاداش‌های آقایان را پرداخت نمی‌کنند و همه فرار می‌کنند. من می‌گویم همه چیز باید سازوکار خودش را داشته باشد و متأسفانه این موضوع برای ما اتفاق افتاده است.

شمسایی در رابطه با مشکلات پیش آمده در بین بزرگان فوتسال خاطرنشان کرد: همه ما که در این رشته فعالیت کرده و مقام به دست آورده‌ایم مدیون فوتسال هستیم. ولی الان همه حاضر هستیم منافع خودمان از بین نرود اما فوتسال خراب شود. الان یک نفر را وارد کشور می‌‌کنند و بزرگان در هیأت رئیسه این موضوع را نقل می‌کنند، چرا اول برنامه‌ریزی نمی‌کنیم تا آنقدر حاشیه نداشته باشد. متأسفانه الان حاشیه به متن غلبه می‌کند.

وی در رابطه با اختلاف‌نظر پیشکسوتان در فوتسال و اینکه آیا این اختلاف به سود این رشته است، گفت: اصلا این اختلافات به نفع فوتسال نیست و به پیشرفت‌مان کمک نمی‌کند. من در کمیته فنی در کنار انصاری‌فرد حضور داشتم. بعد از رفتن او بلافاصله آنجا را ترک کردم. میز و صندلی نیست که به آدم عزت می‌دهد، عزت به کاری است که انجام داده‌ای. وقتی بتوانید توانی برای آن رشته بگذارید، می‌توانید تأثیرگذار باشید. قطعا در این موضوعات منافع شخصی بیشتر درگیر است.

شمسایی در گفت و گو با رادیو تهران در رابطه با اینکه چه راهکاری باید در نظر گرفته شود تا فوتسال از فوتبال جدا شود، تأکید کرد: یک آدم‌هایی در فوتسال داریم مثل صادق درودگر که نایب رئیس فوتسال آسیا بودند عاشق این رشته هستند و اسپانسرهای خیلی خوبی به این رشته آوردند و همه پاداش‌هایشان را به موقع دریافت می‌کردند. ما از آدم‌ها سر جایشان استفاده نمی‌کنیم و ضرر خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

تو خودت از همه بدترى مثل بختک افتادى روى فوتسال !!! چى میخواى با ۴۵ سال سن ؟!! بذار دو تا جوان بیان توى فوتسال و رسد کنند خودت کمیته فنى بودى چرا پاداش ها رو نگرفتى ؟! بخاطر موقعیت خودت همش سکوت کرده بودى حالًا همه بد شدند؟!!!تو خودت فقط دنبال باند و منافع خودت هستى الکى ادا در نیار همه تو رو میشناسند شما ها فوتسال تهران رو نابود کردید

ناشناس چهارشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱

انتخاب شایسته و به جایی کردی سلطان ، رفتنت به گیتی پسند را تبریک میگم

اسماعیل پنجشنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

درود بر وحید شمسایی سلطان بی بدیل فوتسال ایران و آسیا ، افتخاری ، به حرف های حسودان توجه نکن ، تو برای ما به اندازه کل فوتسال افتخار آفریدی