کد خبر : 157044
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 20:11
-

مدیرعامل باشگاه حفاری: نمی‌توانیم در مسابقات فوتسال بانوان شرکت کنیم

مدیرعامل باشگاه حفاری: نمی‌توانیم در مسابقات فوتسال بانوان شرکت کنیم

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری گفت: وزارت نفت به دلیل حفظ سلامت ورزشکاران، اجازه هیچگونه فعالیت ورزشی را به ما نمی‌دهد لذا نمی‌توانیم در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان حاضر شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدسالار محمدنیا بیان کرد: با وجود اینکه وضعیت خوزستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا مناسب برگزاری مسابقه نیست اما باز هم سازمان لیگ اصرار به برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان دارد.

وی با بیان اینکه سازمان لیگ برای ما نامه‌ای ارسال کرده و قصد دارد که مسابقات را در مناطق سفید برگزار کند افزود: اگر بخواهیم مسابقاتمان را در شهرهای سفید برگزار کنیم، سالن مناسبی برای برگزاری تمرین و مسابقات در شهرستانها نداریم.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری با بیان اینکه دلیل پافشاری سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات را نمی‌دانیم، ادامه داد:شنیده بودیم که قرار است مسابقات لیگ فوتسال بانوان همچون فوتبال به پایان برسد اما سازمان لیگ امروز نامه دیگری برای ما ارسال شده و تصمیم گرفتند از روز دهم مرداد مسابقات را آغاز کنند.

وی ادامه داد: شرکت ملی نفت ایران همچنان اجازه بازگشایی اماکن ورزشی را به ما نداده و ما نمی‌توانیم تمریناتمان را آغاز کنیم و بارها به گوش سازمان لیگ رسانده‌ایم که نمی‌توانیم در مسابقات حاضر شویم.

وی افزود: ما حتی اجازه فعالیت در ورزش همگانی را نداریم و سازمان لیگ از این موضوع مطلع است اما به نوعی ما را تهدید به شرکت در مسابقات می‌کنند. سازمان لیگ باید از طریق ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور این مساله را حل کند نه اینکه هر مدت یکبار به ما فشار آورد.

محمدنیا گفت: ما تابع دستورات وزارت نفت هستیم و زیر بار برگزاری مسابقات نمی‌رویم؛ ما اجازه فعالیت ورزشی نداریم؛ سازمان لیگ می خواهد در چند روز آینده مسابقات را برگزار کند اما ما نمی‌توانیم در لیگ شرکت کنیم. هر موقع به ما اجازه فعالیت دادند هیچ مشکلی برای شرکت در مسابقات نداریم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.