کد خبر : 157053
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مرداد 1399 - 11:32
-

ناظم الشریعه: تایلندی‌ها در آسیا لابی خوبی دارند/ اولویت اولمان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است

ناظم الشریعه: تایلندی‌ها در آسیا لابی خوبی دارند/ اولویت اولمان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: شرایطی که تایلندی‌ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارند، با ما خیلی متفاوت است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره انصراف ترکمنستان از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: من چند روز قبل با برخی از مربیان ترکمنستان صحبت می‌کردم و آن‌ها به من گفتند که ویروس کرونا به تازگی در این کشور شیوع پیدا کرده و برای آنکه وضعیت این کشور بدتر نشود تصمیم گرفتند از میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا انصراف دهند. به هر حال اگر این موضوع قطعی شود، قطعا شرایط برای بازی‌های جام ملت‌ها سخت خواهد شد.

تایلندی‌ها در آسیا لابی خوبی دارند

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره اینکه برخی می‌گویند شانس تایلندی‌ها برای گرفتن میزبانی بیش از کشور ما است بیان داشت: ایران و تایلند تنها کشور‌هایی هستند که برای گرفتن میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست داده اند و طبق برنامه AFC امسال باید رقابت‌های قهرمانی آسیا در غرب آسیا برگزار شود. در هر صورت شرایطی که تایلندی‌ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارند، با ما خیلی متفاوت است و آن‌ها از لابی بسیار قدرتمندی برخوردارند. همچنین با توجه به شرایطی که امسال به وجود آمده و بازی‌ها حتما باید در غرب آسیا برگزار شود، امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا راضی شود که میزبانی را به  ایران بدهد.

اولویت اولمان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است

ناظم الشریعه درباره اینکه مردم توقع دارند تیم ملی علاوه بر قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بتواند در جام جهانی هم موفق باشد عنوان کرد: مردم همیشه به فوتسال لطف داشته اند و ما هم در تیم ملی همواره سعی کرده ایم دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنیم. در هر صورت کار ما امسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا بسیار سخت خواهد بود و تمام کشور‌های آسیایی به سرعت در حال پیشرفت هستند. ما اول باید به فکر قهرمانی در جام ملت‌های آسیا باشیم و بعد از آن به جام جهانی فکر کنیم. به هر حال مطمئن باشید ما تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا با قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا دوباره دل مردممان را شاد کنیم.

حیدریان می‌تواند از مرحله بعد به کادر فنی تیم ملی اضافه شود

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت محمد رضا حیدریان در تیم ملی هم گفت: در چند روز گذشته با صحبت‌هایی که با پرهیزگار رئیس کمیته فوتسال داشته ام حضور حیدریان در تیم ملی قطعی شده و به احتمال بسیار زیاد او از مرحله بعدی تمرینات تیم ملی می‌تواند به کادر فنی اضافه شود.

حضور مراکش در تورنمنت کیش تا حدود زیادی قطعی شده است

ناظم الشریعه درباره بازی دوستانه تیم ملی که قرار است شهریور ماه در کیش برگزار شود اظهار داشت: رئیس کمیته فوتسال در این چند وقت اخیر با هماهنگی‌هایی که با مسئولان استان کیش انجام داد، قرار شد تیم ملی فوتسال شهریور ماه در تورنمنتی ۶ جانبه در جزیره کیش به مصاف حریفان اروپایی و آسیایی برود. تا الان از آسیا کشور‌های کویت، عراق، تیم ملی جوانان و بزرگسالان و از اروپا تیم ملی بلاروس و از بین مراکش و اوکراین یک تیم به این مسابقات خواهد آمد که به احتمال بسیار زیاد مراکش خواهد بود.

جمهوری آذربایحان از بازیکنان برزیلی بسیار خوبی برخوردار است

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره تورنمنت جمهوری آذربایجان هم گفت: کمیته فوتسال با فدراسیون فوتبال جمهوری آذربایجان صحبت‌هایی را انجام داده تا تیم ملی بتواند اواخر مهر ماه در این کشور حاضر شده و ۲ بازی دوستانه با آن‌ها برگزار کند. با توجه به آنکه ویروس کرونا در جمهوری آذربایجان شیوع زیادی داشته، فدراسیون فوتبال این کشور به حالت تعطیل در آمده، تمام هماهنگی‌هایی که ما با آن‌ها انجام داده ایم به صورت شفاهی بوده و هنوز چیزی ثبت نشده است. به هر حال با توجه به بازیکنان برزیلی که در تیم ملی جمهوری آذربایجان وجود دارند بازی با آن‌ها می‌تواند قبل از جام ملت‌هابه ما بسیار کمک کند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.