کد خبر : 157064
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1399 - 13:19
-

آغاز اقدامات کویت برای میزبانی در جام ملت‌های آسیا

آغاز اقدامات کویت برای میزبانی در جام ملت‌های آسیا

اتحادیه فوتبال کویت ضمن ممنوع المصاحبه کردن مسئولان و مربیان تیم ملی فوتسال این کشور، اقداماتش را برای گرفتن میزبانی جام ملت‌های فوتسال آسیا آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دنبال انصراف ترکمنستان از میزبانی مسابقات فوتسال جام ملت های ۲۰۲۰ آسیا به خاطر کرونا، تعدادی از کشورها اقدامات خود را در برای گرفتن جای ترکمنستان آغاز کرده اند.

صفحه فوتسال و فوتبال ساحلی کویت در اینستاگرام خبر داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره آمادگی کویت برای میزبانی در جام ملت های آسیا از مسئولان اتحادیه فوتبال این کشور سئوال پرسیده است.

روزنامه «الانباء» کویت هم در گزارشی به این موضوع پرداخته و اعلام کرده است مقامات اتحادیه فوتبال کویت تمایل خود را برای میزبانی این مسابقات که در واقع جنبه انتخابی مسابقات جام جهانی لیتوانی را هم دارد، اعلام کرده اند.

این روزنامه نوشت: «مقامات اتحادیه فوتبال کویت قبل از درخواست رسمی به AFC به دنبال گرفتن مجوزهای لازم مسابقات در سطح قاره آسیا هستند. به همین منظور قرار است تمرینات تیم ملی فوتسال کویت از ماه آینده و پس از ورود «کاکائو» سرمربی برزیلی به کشور آغاز شود.»

الانباء همچنین از تصمیم اتحادیه فوتبال کویت مبنی بر ممنوع المصاحبه کردن کادرهای پزشکی، فنی و اداری خود در این ارتباط خبر داد و اعلام کرد امکان مصاحبه آنها در رسانه ها بدون اجازه اتحادیه وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.