کد خبر : 157075
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1399 - 14:35
-

بازگشت فوتسالیست های کرونایی خراسان به لیگ

بازگشت فوتسالیست های کرونایی خراسان به لیگ

سرپرست تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی از بازگشت بازیکنان کرونایی تیم قبل از مسابقه مرحله برگشت پلی آف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهرناز محمدیان درباره شرایط تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان رضوی گفت: تیم تمریناتش را در وضعیت خوبی برگزار می‌کند و به جز بازیکنان کرونایی، سایرین در تمرین حضور دارند و این افراد هم از هفته پیش رو به تمرینات اضافه می‌شوند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند نفر از بازیکنان تیم خراسان رضوی به بیماری کرونا مبتلا شده اند، افزود: تعداد بازیکنان را نمی‌توانم، اعلام کنم، اما در مجموع آزمایش کرونای ۲۵ درصد تیم مثبت اعلام شد، به همین علت مسابقات به تعویق افتاد.
سرپرست تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی در خصوص وضعیت سه دیگر مرحله پلی آف (حذفی) لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: مس رفسنجان تمریناتش را شروع کرده است، ۲ نفر از بازیکنان سایپا هم آزمایش شان مثبت شد، با این حال آن‌ها هم تمرینات خود را برگزار می‌کنند، اما تیم حفاری وضعیتش مشخص نیست و حتی آزمایش هم نداده اند، چون اجازه تمرین ندارند.
وی با بیان اینکه قبل از بازی دهم مرداد همه فوتسالی‌ها تست کرونا خواهند داد، افزود: دور برگشت مرحله پلی آف قرار بود امروز برگزار شود، که یک هفته به تاخیر افتاد. بازی برگشت ما هم در رفسنجان مقابل تیم مس این شهر است.
محمدیان با اشاره به بازی برگشت تیم هیئت خراسان رضوی مقابل مس رفسنجان گفت: همه سعی خود را می‌کنیم، تا در بازی برگشت موفق باشیم، چون برای موفقیت مسابقه می‌دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.