کد خبر : 157090
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 - 11:11
-

سرپرست حفاری:به سازمان لیگ اعلام کردیم که با وضعیت قرمز شهر اهواز نمی‌توانیم تمرین کنیم/باید شرایط تیم ملی را هم در نظر بگیریم

سرپرست حفاری:به سازمان لیگ اعلام کردیم که با وضعیت قرمز شهر اهواز نمی‌توانیم تمرین کنیم/باید شرایط تیم ملی را هم در نظر بگیریم

سرپرست تیم فوتسال حفاری اهواز: تصمیم سازمان لیگ برای تعیین تاریخ مسابقات در سوم و دهم مرداد با وجود شیوع کرونا عجیب است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،منیژه زیبا درباره وضعیت نامشخص تیم فوتسال ملی حفاری اهواز برای حضور در لیگ برتر بانوان، گفت: به سازمان لیگ اعلام کردیم که با وضعیت قرمز شهر اهواز نمی‌توانیم تمرین کنیم، چون طبق بخشنامه وزارت نفت همه اماکن این وزارتخانه تعطیل است.
وی افزود: با این بخشنامه و تعطیلی خوابگاه، سالن‌ها و رستوران‌های وزارت نفت ما اجازه استفاده نداریم و به فدراسیون هم اعلام کردیم که برای تمرین محدودیت داریم و نمی‌توانیم مسابقه دهیم.
سرپرست تیم حفاری اهواز با اشاره به جلسه ۱۸ خرداد سازمان لیگ فوتسال، گفت: در آن جلسه مدیران عامل و نمایندگان چهار تیم راه یافته به مرحله پلی آف (حذفی) لیگ برتر حضور داشتند، که مقرر شد، تا سفید شدن وضعیت شهر‌ها مسابقات برگزار نشود.
وی افزود: دو هفته بعد از آن جلسه و بدون صورت جلسه ای، زمان برگزاری دور برگشت مرحله پلی آف را سوم مرداد اعلام کردند، که این موضوع هنوز برای ما جای سوال است، چون نه تنها وضعیت اهواز سفید نشده، بلکه شرایط بدتر هم شده است و حتی تهران هم وضعیت خوبی ندارد. بعد از آن هم مسابقات یک هفته دیگر به تاخیر افتاد.
زیبا با بیان اینکه وضعیت شهر‌های تهران و اهواز مناسب نیست، گفت: تیم سایپا و حفاری مخالف برگزاری ادامه مسابقات در این وضعیت بودند و دو تیم دیگر موافق، اما به نظر می‌رسد، با نظر تیم‌های موافق، مسابقات برگزار می‌شود.
وی اولویت فوتسال بانوان را موفقیت تیم ملی دانست و افزود: باید شرایط تیم ملی را هم در نظر بگیریم، همه بازیکنان با تعطیلی تمرین و مسابقه ناآماده هستند و احتمال مصدومیت آن‌ها زیاد است. برگزارکنندگان لیگ شرایط تیم ملی را در نظر نمی‌گیرند و همین حالا هم چند نفر از بازیکنان اصلی تیم ملی مصدوم هستند و این موضوع برای حضور در رقابت‌های آسیایی خوب نیست.
سرپرست تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: تصمیم فدراسیون را برای برگزاری مسابقات می‌دانیم و اگر هم در ادامه لیگ شرکت نکنیم، از نظر باشگاه، تیم ما قهرمان است، چون تا این مرحله عملکرد خوبی داشتیم و در بازی دور رفت پلی آف هم مقابل سایپا برنده شدیم.
وی افزود: تیم ما از اسفند پارسال با شیوع کرونا تمریناتش تعطیل شده است، سایپایی‌ها هم تمرین نمی‌کردند، اما دو تیم دیگر از فروردین تمرینات خود را برگزار می‌کنند.
دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان ابتدا قرار بود سوم مرداد برگزار شود که به علت وضعیت نامشخص تیم حفاری و تست مثبت کرونای چند نفر از اعصای تیم هیئت خراسان رضوی یک هفته به تاخیر افتاد و دهم مرداد برگزار می‌شود، که در رفسنجان تیم مس این شهر میزبان هیئت فوتسال خراسان رضوی است و ملی حفاری اهواز باید میزبان سایپا تهران باشد.
تیم ملی حفاری اهواز تنها تیمی است، که اعضای آن تست کرونا نداده و تمرینات خود را آغاز نکرده اند، سازمان لیگ فوتسال هم تا امروز به این تیم فرصت داده است، تا وضعیت خود را برای حضور در ادامه مسابقات اعلام کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.