کد خبر : 157081
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 - 8:45
-

چرا فوتسال بانوان اردویی ندارد؟

چرا فوتسال بانوان اردویی ندارد؟

تیم ملی فوتسال بانوان مدت‌ها است که در تعطیلی بسر می‌برد و اردوی تدارکاتی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ملی پوشان فوتسال بانوان طبق برنامه کادر فنی قرار بود، از اواسط مرداد اردوی تدارکاتی خود را در تهران آغاز کنند، اما فدراسیون فوتبال زمینه برگزاری تمرینات تیم ملی را فراهم نکرده است و شنیده می‌شود، کادر فنی تیم ملی برنامه جدیدی به فدراسیون فوتبال ارائه داده است، که دو اردوی انتخابی و اردوی اصلی ملی پوشان در شهریور امسال برگزار شود.
به نظر می‌رسد، نبود بودجه برای بر‌پایی اردوی تیم ملی بانوان با دستورالعمل‌های بهداشتی تاکنون مانع از برگزاری آن شده در حالی که چنین شرایطی برای تیم ملی مردان فراهم شده و دومین اردوی این تیم هم برگزار شده است.
تیم ملی فوتسال بانوان مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا در دو دوره پیاپی است و قرار بود، تیر امسال در رقابت‌های آسیایی شرکت کند، اما با توجه به شیوع کرونا این رقابت‌ها به تعویق افتاده است.
ملی پوشان فوتسال بانوان همچنین به جام جهانی کوچک در برزیل دعوت شده اند که یکی از رقابت‌های معتبر فوتسال دنیا است و از آسیا تنها دو کشور دعوت شده اند.
گفته می‌شود، با توجه به هزینه اعزام ملی پوشان، فدراسیون فوتبال هنوز پاسخ روشنی به این دعوت نداده، در حالی که سایر هزینه‌ها برعهده میزبان است.
منبع:خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.