کد خبر : 157172
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1399 - 11:15
-

مذاکره مس سونگون با جواد اصغری مقدم

مذاکره مس سونگون با جواد اصغری مقدم

قهرمان لیگ برتر فوتسال برای جانشینی سرمربی محروم خود دست به کار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم مس سونگون قهرمانی فصل اخیر لیگ برتر فوتسال برای تکرار این عنوان برای چهارمین سال پیاپی برنامه های گسترده‌ای دارد. این باشگاه طی این هفته با مهدی جاوید آقای گل لیگ برتر برای تمدید قرارداد به توافق رسید و حمید احمدی ملی پوش تیم گیتی پسند را هم جذب کرد.
چالش مهم پیش روی این تیم محرومیت یکساله علی افضل سرمربی نارنجی پوشان است که پس از اتفاقات بازی فینال در تبریز از سوی کمیته انضباطی برای این مربی در نظر گرفته شد. مسی‌ها در این زمینه به کمیته استیناف شکایت کرده و امیدوارند محرومیت سرمربی‌شان کاهش پیدا کند. در صورتی که این محرومیت به گونه ای کم شود که با لیگ تداخل داشته باشد افضل همچنان به عنوان مسئول فنی در این تیم باقی می‌ماند و احمد باغبانباشی به عنوان سرمربی مس در لیگ حضور خواهد داشت و با کمک علی افضل تیم را هدایت می‌کند و افضل در جام باشگاه‌های آسیا هم روی نیمکت مسی‌ها می نشیند اما در صورتی که این محرومیت بیش از شش ماه باشد باشگاه قید ادامه همکاری با مربی قهرمان خود را می‌زند.
گویا مسی‌ها مذاکراتی با جواد اصغری مقدم سرمربی موفق تیم سن ایچ ساوه داشته اند تا در صورت محرومیت علی افضل، از این مربی برای فصل جدید استفاده کنند. اصغری مقدم که سابقه خوبی از مربیگری در تبریز و تیم دبیری دارد، با چند بازیکن مس نیز رابطه خوبی دارد تا جدی ترین گزینه هدایت مدافع عنوان قهرمانی برای فصل آتی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.