کد خبر : 157159
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1399 - 8:15
-

ناظم الشریعه به دنبال شناسایی ۱۴ بازیکن نهایی تیم ملی فوتسال

ناظم الشریعه به دنبال شناسایی ۱۴ بازیکن نهایی تیم ملی فوتسال

با اعلام لیست جدید تیم ملی فوتسال به نظر می‌رسد نفرات نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از این اردو باشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران تا کنون دو مرحله اردوی آماده سازی برای مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا برگزار کرده است که در این دو اردو ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی سعی کرده از بازیکنان جوان دعوت کرده و آنها را برای حضور در اردوی نهایی محک بزند. لیست جدید تیم ملی فوتسال برای برگزاری سومین اردو با حضور ۱۹ بازیکن اعلام شد که به نظر می رسد ترکیب نهایی تیم ملی فوتسال برای حضور در این مسابقات از جمع این ۱۹ بازیکن باشد.

تیم فوتسال ایران از ۱۴ آبان ماه امسال در مسابقت فوتسال قهرمانی آسیا که هنوز میزبان آن مشخص نیست شرکت می‌کند و با توجه به اینکه مسابقات انتخابی جام جهانی هم است شاگردان ناظم الشریعه کار آسانی در این بازی‌ها ندارند.

در لیست اعلامی از سوی ناظم الشریعه این نفرات دیده می شوند: سعید مومنی، سپهر محمدی، علیرضا صمیمی، سالار آقاپور، مهدی جاوید، محمدشجری، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، علی ابراهیمی، حسین طیبی، علیرضا رفیعی پور، بهزاد عظیمی، محمد بیضایی، علیرضا عسگری، میثم خیام، طاها نعمتیان، مهدی کریمی، علی اصغر حسن زاده، مسلم اولاد قباد.

در بین نفرات دعوت شده گرچه مطابق پیش بینی‌ها نام فرهاد توکلی و قدرت بهادری دیده نمی‌شود اما غیبت احمد اسماعیل پور در نوع خود جالب است که به نظر می رسد با توجه به حضور در اردوهای قبلی یکی از نفرات اصلی تیم ملی فوتسال باشد. به جز این بازیکن تیم ملی از ۱۳ بازیکن دیگر می‌تواند در بازی‌های آسیایی بهره ببرد. در جمع این ۱۹ بازیکن شانس صمیمی، محمدی، جاوید، شجری، احمدی، سنگ سفیدی، طیبی، کریمی، نعمتیان، حسن زاده، اولاد قباد، خیام و رفیعی پور برای همراهی تیم ملی زیاد است و اگر بنا باشد تیم ملی با سه دروازه بان به بازی‌ها برود مومنی به جای یکی از این بازیکنان به فهرست نهایی راه پیدا می‌کند.

البته تا زمان شروع بازی‌ها زمان زیادی مانده و احتمال هر گونه تغییر در نفرات اعزامی هست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.