کد خبر : 157236
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 7:56
-

با کیفیت‌ترین اردو‌یی که تیم ملی فوتسال بعد از کرونا آغاز کرد

با کیفیت‌ترین اردو‌یی که تیم ملی فوتسال بعد از کرونا آغاز کرد

مرحله سوم اردوی تمرینات تیم ملی فوتسال در حالی از امروز آغاز شد که می‌توان گفت این مرحله یکی از با کیفیت‌ترین اردو‌هایی است که بعد از شیوع کرونا تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مرحله سوم اردوی تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان از دیروز به صورت رسمی در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال آغاز شد و تا روز جمعه ۱۰ خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت. در این مرحله ۱۹ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که به نوعی می‌توان گفت ترکیب اصلی تیم ملی از این بازیکنان تشکیل می‌شود و به نظر می‌رسد که کادر فنی تصمیم دارد با همین بازیکنان به مسابقات جام ملت‌های آسیا برود. در لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، نام بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای دیده می‌شود که هر کدامشان پایه‌های اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهند. از سپهر محمدی و علیرضا صمیمی در درون دروازه گرفته تا حسین طیبی و مهدی جاوید که هر کدام می‌توانند عصای دست ناظم الشریعه در رقابت‌های قهرمانی آسیا باشند.

البته در این لیست نام چند بازیکن جوان و آینده دار هم به چشم می‌خورد که بار‌ها در اردو‌های قبلی به تیم ملی دعوت شده و موفق شدند تجربه بسیار خوبی را به دست آورند. بازیکنانی همچون طا‌ها نعمتیان، مهدی کریمی، میثم خیام از جمله بازیکنانی هستند که بار‌ها از سوی سرمربی تیم ملی به اردو دعوت شده و توانستند در کنار بازیکنان با تجربه، عملکرد فوق العاده‌ای از خود نشان دهند. به هر حال می‌توان مرحله سوم اردوی تمرینات تیم ملی فوتسال را یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین اردو‌هایی نامید که بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور تشکیل می‌شود، زیرا بازیکنانی که به این مرحله دعوت شده اند به نوعی ترکیب اصلی تیم ملی را تشکیل خواهند داد. همچنین به دلیل آنکه مدت‌ طولانی بود که این بازیکنان در کنار هم قرار نگرفته اند این مرحله فرصت بسیار خوبی را فراهم کرده تا بازیکنان دوباره با یکدیگر هماهنگ شده تا بتوانند با انرژی و توان بالایی پا به مسابقات جام ملت‌های آسیا بگذارند.

حضور در تورنمنت‌هایی که می‌تواند به ما قبل از جام ملت‌ها کمک کند
ملی پوشان فوتسال کشورمان پیش از آنکه به مسابقات جام ملت‌های آسیا اعزام شوند باید در ۲ تورنمنت مهم شرکت کنند که حضور در این تورنمنت‌ها می‌تواند به ما قبل از آغاز جام ملت‌ها بسیار کمک کند. تیم ملی ابتدا باید اواخر شهریور ماه در تورنمنت ۶ جانبه‌ای که به میزبانی کشورمان در جزیره کیش برگزار می‌شود، شرکت کند. در این مسابقات تیم‌های ملی کویت، عراق، بلاروس، مراکش، اوکراین به همراه ایران در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت و در مدت ۱۰ روز با یکدیگر مسابقه می‌دهند. بعد از پایان این تورنمنت تیم ملی فوتسال کشورمان اواخر مهر ماه به جمهوری آذربایجان می‌رود تا در آنجا هم ۲ بازی دوستانه با این کشور برگزار کند.

پیش به سوی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا
بلافاصله بعد از این بازی، تیم ملی فوتسال خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند که از ۱۴ تا ۲۵ آبان ماه برگزار می‌شود و ۵ تیم اول این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی را کسب می‌کنند. هنوز میزبان مسابقات جام ملت‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص نشده و آن طور که به نظر می‌رسد AFC قصد دارد این بازی‌ها را در یکی از ۲ کشور کویت و یا تایلند برگزار کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.