کد خبر : 157309
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 21:08
-

حسن زاده:امیدوارم با همدلی و تلاش زیاد از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم/وضعیت تیم ملی و بازیکنان خوب است

حسن زاده:امیدوارم با همدلی و تلاش زیاد از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم/وضعیت تیم ملی و بازیکنان خوب است

کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: مسابقات تعیین کننده‌ای در جام ملت‌های آسیا داریم، چون علاوه بر دفاع از عنوان قهرمانی باید سهمیه جام جهانی را هم بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی اصغر حسن زاده درباره دور جدید اردوی تیم ملی فوتسال گفت: از امروز دور جدید اردو‌ها آغاز شد که به این اردو اضافه شدم. با توجه به شرایط خاصی که به علت شیوع کرونا داریم و چند ماهی که لیگ تعطیل بود، اما وضعیت تیم ملی و بازیکنان خوب است و تمرین را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: برای جام ملت‌های آسیا که انتخابی جام جهانی هم محسوب می‌شود، آماده می‌شویم. مسابقات تعیین کننده‌ای در جام ملت‌ها داریم، چون همه تیم‌ها پرقدرت و با آماده سازی کامل شرکت می‌کنند تا سهمیه جام جهانی را بگیرند. امیدوارم بتوانیم با همدلی و تلاش زیاد از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال با اشاره به قدرت حریفان آسیایی گفت: با قرعه کشی در این دوره از مسابقات، با تایلند حریف سنتی و قدیمی تیم ایران همگروه شده ایم که می‌تواند بازی سخت و تعیین کننده در همان دور اول باشد.
وی ادامه داد: برای رده اولی در گروه تلاش می‌کنیم، چون تیمی که اول صعود کند، در مرحله حذفی با تیم آسان تری مسابقه دارد. امیدوارم با برد در مرحله حذفی در درجه اول سهمیه جام جهانی را بگیریم و بعد از آن برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.