کد خبر : 157252
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 11:05
-

یازده تیم بلاتکلیف لیگ برتر

یازده تیم بلاتکلیف لیگ برتر

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال هفته آینده با مدیرعامل‌های باشگاه‌های لیگ برتری جلسه‌ای را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال در حالی از هشتم شهریور ماه آغاز می‌شود که هنوز بسیاری از تیم‌های لیگ برتری تکلیفشان مشخص نیست. بیشتر این باشگا‌ها هنوز موفق نشده اند بازیکنان مورد نظر خودشان را جذب کنند. به گفته آرش جابری سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال تیم‌های لیگ برتری از ۷ تیر ماه می‌توانستند برای جذب بازیکن اقدام کنند. فصل نقل و انتقالات  لیگ برتر تا یک هفته قبل از آغاز مسابقات ادامه دارد.

این موضوع در حالی مطرح می‌شود که تا به امروز ۲ باشگاه مس سونگون و گیتی پسند اصفهان موفق شدند بازیکن و سرمربی جدید به خدمت بگیرند و تیم سن ایچ ساوه هم روز گذشته توانست قرارداد اصغری مقدم سرمربی خود را برای یک فصل دیگر تمدید کند، اما سایر باشگاه‌ها به مانند سوهان محمد سیما قم و ستارگان ورامین همچنان در بلاتکلیفی سنگینی به سر می‌برند و نمی‌دانند که آیا فصل بعد هم می‌توانند در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشند و یا اینکه باید امتیاز خود را واگذار کنند.

سه شنبه هفته آینده قرار است مدیرعامل‌های باشگاه لیگ برتری فوتسال با آرش جابری سرپرست سازمان لیگ جلسه‌ای برگزار کنند تا درباره چگونگی برگزاری مسابقات فصل جدید لیگ برتر تصمیم گیری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.