کد خبر : 157314
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مرداد 1399 - 10:28
-

طاهری: حضور شمسایی جذابیت های لیگ را افزایش می دهد/اگر آمدن استقلال به لیگ برتر با قدرت باشد، خوب است

طاهری: حضور شمسایی جذابیت های لیگ را افزایش می دهد/اگر آمدن استقلال به لیگ برتر با قدرت باشد، خوب است

کاپیتان ستارگان ورامین از لیگ برتر گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کاپیتان تیم فوتسال ستارگان ورامین، گفت: حق ورامین این نیست که سهمیه‌اش در لیگ برتر از بین برود؛ در دوره‌ای تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با آن همه افتخار و هوادار از لیگ برتر کنار رفت و حالا نیز نوبت ستارگان ورامین است.

«محمد طاهری» روز پنجشنبه در گفت‌وگویی در مورد احتمال واگذاری تیم فوتسال ستارگان ورامین به باشگاه استقلال، خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی با مسوولان باشگاه در این مورد انجام شده است اما من هیچ اطلاعی از نتیجه آن ندارم اما امیدوارم تصمیمی گرفته شود که به ضرر ورامین نباشد.

وی ادامه داد: سال گذشته شرایط خوبی از لحاظ مالی نداشتیم اما با کمترین امکانات، بهترین نتیجه را گرفتیم. این مشکلات هنوز پابرجاست و با این شرایط به طور حتم نمی‌شود برای سال آینده در لیگ شرکت کنیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال افزود: اگر آمدن استقلال به لیگ برتر با قدرت باشد این اتفاق خوب است اما از سوی دیگر حق ورامین این نیست که سهمیه‌اش از بین برود. در دوره‌ای تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با آن همه افتخار و هوادار از لیگ برتر کنار رفت و حالا نیز نوبت ستارگان ورامین است. ورامین استعدادهای فراوانی در فوتسال دارد و واقعا حیف است تیم ستارگان در لیگ نباشد.

وی درباره شرایط خود برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال، تصریح کرد: هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم و در حال حاضر منتظرم تا تکلیف تیم ستارگان مشخص شود.

طاهری در پایان در خصوص بازگشت «وحید شمسایی» به لیگ برتر فوتسال، گفت: به طور قطع با آمدن شمسایی به لیگ، نگاه به فوتسال تغییر کرده و جذابیت‌های لیگ افزایش پیدا می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.