کد خبر : 181010
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1399 - 11:43
-

اقاپور: شرایط اردوی خارج از کشور بسیار متفاوت است

اقاپور: شرایط اردوی خارج از کشور بسیار متفاوت است

بازیکن تیم ملی از بازی با ازبکستان می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سالار آقاپور در ابتدا در خصوص اینکه برای اولین بار تیم ملی بزرگسالان را در اردوی خارج از کشور همراهی می‌کند، گفت: پیش از هر چیز باید بگویم از اینکه در تیم ملی فوتسال بزرگسالان هستم و در اردوی خارج‌ از کشور نیز حضور دارم بسیار خوشحالم. در اینجا شرایط بسیار متفاوت است، من قبلا هم در مسابقات مقدماتی آسیا در ایران برای تیم ملی بزرگسالان بازی کردم، اما شرایط اردوی خارج از کشور بسیار متفاوت است.

‌‎وی ادامه داد: ما جوان‌ترها تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از تجربه بزرگترهای تیم در این اردو مانند حسن‌زاده، سنگ سفیدی و توکلی نهایت استفاده را کنیم.

‌‎وی درباره نحوه برخورد بازیکنان با تجربه تیم با جوان‌ترها گفت: با این که تجربه بازی و تعداد دفعات حضور آنها در تیم ملی بسیار بیشتر از ما است، اما نگاه حمایتی به ما دارند و در داخل و خارج از زمین به جوان‌ترها بسیار کمک می کنند.

‌‎آقاپور در خصوص بازی اول مقابل ازبکستان و اینکه آیا از عملکرد خودش در این بازی راضی بوده است، گفت: از اینکه در بازی اول در زمین حاضر شدم بسیار خوشحالم. از بازی خودم ناراضی نیستم، اما این اطمینان را دارم که می توانم با استفاده از نکات کادرفنی و استفاده از تجربه بزرگ‌ترهای تیم عملکرد بهتری داشته باشم.

‌‎وی با اشاره به این اقدام خوب فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال برای اعزام تیم به ازبکستان گفت: در شرایطی که بسیاری از کشور ها درگیر ویروس کرونا هستند، اما تیم فوتسال ما موفق شد اردو و بازی تدارکاتی بسیار خوبی داشته باشد که بدون تردید تاثیر خودش را در مسابقات جام ملت‌های آسیا در کویت نشان خواهد داد.

‌‎وی در خصوص شرایط میزبانی و تیم ازبکستان افزود: ازبکستان در بحث میزبانی بسیار خوب عمل کرده و تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده است. تیم ملی این کشور تغییرات بسیار زیادی داشته و پیشرفت زیادی را نسبت به قبل در آن شاهد بودیم و بازیکنانش بسیار دونده هستند. از نظرم در مسابقات کویت هم می‌تواند در جمع ۴ تیم پایانی قرار بگیرد.

‌‎بازیکن جوان تیم ملی فوتسال در خصوص پیش‌بینی خود از بازی امروز گفت: به نظرم امروز هم پیروز بازی خواهیم شد و اگر بخواهم یک نتیجه را بگویم شاید پنج بر یک به نفع ما تمام شود.

وی‌ در پایان گفت: از این که توانستم خودم را در چند ماه اخیر به کادرفنی ثابت کنم بسیار خوشحالم و قدردان اعتماد آنها خواهم بود. تمام تلاشم را می‌کنم تا عملکردم، در مسابقات جام ملت‌های آسیا در کنار سایر بزرگترهای تیم به میدان بروم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.